Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در خصوص الزام این بانک جهت حداکثر سازی کارآمدی و اثربخشی تسهیلات اشتغال روستایی مطالبی را تبیین نمود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی عملکرد استان‌ها در مرحله پنجم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری اظهار داشت: این بانک طی مرحله اول تا چهارم طرح مذکور، ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت ‌نموده است و برنامه پرداخت تسهیلات به میزان ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در مرحله پنجم طرح در حال اجرا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی افزود: مطابق بررسی‌های صورت پذیرفته در معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ عملکرد بانک توسعه تعاون در مصرف صحیح و به‌موقع منابع و اعطای کارآمد تسهیلات در مرحله سرآمدی قرار داشته است به‌گونه‌ای که ایجاد منافع اجتماعی طرح‌ها سهم بسیار مهم‌تری در مقایسه با ارزیابی معمول هزینه فایده طرح‌ها داشته است.

وی بازگشت به‌موقع تسهیلات را در ادامه طرح بسیار مهم قلمداد نمود و افزود: دستگاه‌های بالادستی به‌عنوان سیاستگزار طرح؛ برنامه گسترده‌ای برای اجرای چندین‌باره این طرح از محل بازگشت اقساط تدارک دیده‌اند.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون به حضور بانک در سایر طرح‌های ملی به‌ویژه تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، تسهیلات مقابله با کرونا، حمایت از تعاونی‌های مسکن کارگری و کارمندی اشاره نمود و گفت: حضور بانک در این طرح‌ها موجب پدیدار شدن ظرفیت‌هایی در واحدهای استانی بانک شده که امکان هدایت مشتریان کارآفرین و تعاونگر را در استفاده از این منابع فراهم نموده است.

در این جلسه معادی معاون استان‌ها و بازاریابی، احمدی معاون حقوقی و نظارت و مدیران استانهای قم، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان حضور داشتند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون تسهیلات اشتغال روستایی مشتریان کارآفرین بانک توسعه تعاون طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: ۴۳ هزار و ۳۵۷ تن انواع کود‌ شیمیایی، آلی و ریزمغذی در سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی در استان تامین و توزیع شد.

وی افزود: از این میزان ۴۲ هزار و ۶۴۰ تن کود‌های شیمیایی، ۴۳۹ تن کود‌های ریز مغذی و ۲۷۸ تن کود‌های آلی و زیستی بوده است.

رحمانی با بیان اینکه خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی شرکت‌های تعاونی روستایی که در واقع کشاورزان و روستائیان اعضاء و سهامداران آن هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

وی بیشترین کود‌های توزیع شده را؛ ازته، فسفاته و پتاسه عنوان کرد و گفت: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کود‌های شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی خرید و فروش می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: استفاده بیش از حد مصرف یک نوع کود و یا عدم مصرف کود دیگر باعث کاهش راندمان تولید محصولات کشاورزی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن