Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@22:38:17 GMT

تغییر نرخ عرضه روغن ذخایر استراتژیک

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۲۶۸۸

تغییر نرخ عرضه روغن ذخایر استراتژیک

به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا کلامی از اصلاح نرخ عرضه ذخایر روغن استراتژیک خبرداد و گفت:  ستاد تنظیم بازار نرخ عرضه ذخایر روغن استراتژیک کشور را اصلاح کرد تا بخش خصوصی در این حوزه انگیزه های لازم را برای تامین مستقیم نهاده های مورد نیاز خود داشته باشد.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بر این اساس نرخ عرضه روغن آفتاب 5500 تومان،  روغن سویا و روغن پالم نیز 5100 تومان مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بخش خصوصی خود باید وظیفه تامین مواد اولیه اش را انجام دهد، بیان کرد: دولتی کردن اقتصاد به صلاح کشور نیست و ما فقط در حد ذخایر استراتژیک وظیفه و تکلیف داریم.

تکلیف بانک مرکزی برای تامین ارز دانه های روغنی و کنجاله سویا

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت در خصوص دیگر مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار نیز گفت: در خصوص تامین ارز دانه های روغنی و کنجاله سویا مقرر شد که بانک مرکزی تامین ارز را انجام دهد.

کلامی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با توجه به تکالیف نیروی انتظامی، دادستانی ها و سایر دستگاه های نظارتی به خصوص نیروهای مرزبانی و نیروهای مستقر در نقاط مواصلاتی کشور مقرر شد کسانی که در مسیر حمل و نقل نهاده‌های دامی با اختلاط شن و ماسه سعی در تقلب در تناژ این کالاها دارند و سبب ضرر به دامدار و غیرکیفی شدن محصول می شوند، بشدت مورد برخورد قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: در این راستا اتاق های تعاون، بازرگانی و تشکل های تولیدی و توزیعی مکلف شدند تا گزارش‌های خود را به دادستانی، سازمان حمایت، نیروی انتظامی و دبیرخانه تنظیم بازار منعکس کنند.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت در پایان گفت: در خصوص هزینه های نقل و انتقال ارز نیز مقرر شد کمیته تخصیص ارز وزارت صمت برای ریال عمان و سایر ارزها پیش بینی های لازم را انجام دهد تا کالاهای مورد نیاز بدون مشکل تامین شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روغن سویا وزارت صمت اقتصاد تنظیم بازار وزارت صنعت معدن و تجارت روغن سویا وزارت صمت نرخ عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اشاره به اینکه مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در حوزه قضائی چهارباغ در سال جدید با جدیت بیشتری در حال پیگیری است، مطرح کرد: با اعلام جهاد کشاورزی شهرستان مبنی بر تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی، اقدامات قانونی برای مقابله در همان مراحل ابتدایی اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این تغییر کاربری‌ها در روستای «قوهه» بخش مرکزی در حال وقوع بود، افزود: با حضور نماینده دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی، عوامل نیروی انتظامی، یگان امداد و کلانتری‌های تابعه و با همکاری شهرداری چهارباغ و ادارات خدمات رسان برق و گاز نسبت به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات مقتضی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ ارزش این اراضی که از تغییر کاربری آن جلوگیری شده را حدود ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و در خصوص ۱۶۰ قطعه اعمال قانون شده خاطرنشان کرد: در این عملیات اقدامات قانونی در خصوص ۱۶۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۲ مورد ویلا و بنای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، ۹ مورد استخر و ۴۵ مورد محوطه سازی انجام شد.

کد خبر 6095144

دیگر خبرها

  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ