Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اعلام کردند: دشمنان بارها تلاش کرده‌اند با ابزار و هجمه رسانه‌ای حقانیت اسلام را زیر سؤال ببرد و توسل به تمسخر نیز یکی دیگر از تیرهای مکر آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر، در پی جسارت نشریه مزدور فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت پیامبر اکرم صلی‌الله و علیه و آله و سلم، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در تجمعی اعتراض‌آمیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این اقدام رذیلانه عوامل استکبار جهانی را با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه آمده است: هتک حرمت و حرکت وقیحانه، ضدبشری و ضداخلاقی نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام صلی‌الله و علیه و آله و سلم و کتاب آسمانی قرآن کریم قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد.

در این بیانیه عنوان شده است: ما دانشگاهیان ضمن روشنگری این اقدامات اهانت‌آمیز و رذیلانه را سم‌زدایی و محکوم می‌کنیم و بی‌شک تمسخر و توهین به عقاید و افکار افراد به هر شکلی در همه جوامع بشری محکوم و مذموم است و توهین به ادیان الهی گناهی نابخشودنی است.

کینه‌توزی جاهلان تاریخ به نور حقیقت امر تازه و بدیعی نیست

در این بیانیه بیان شده است: کینه‌توزی جاهلان تاریخ  به نور حقیقت یک امر تازه و بدیعی نیست. دشمن بارها تلاش کرده با ابزار و هجمه رسانه‌ای حقانیت اسلام را مورد سؤال قرار دهد و توسل به تمسخر نیز یکی دیگر از تیرهای مکر آنهاست.

در این بیانیه تأکید شده است: ما از دشمنی آنها تعجب نمی‌کنیم؛ تعجب ما از دولت فرانسه است که به بهانه آزادی بیان، آزادی افکار و ادیان آسمانی را نقض می‌کند. تمسخر ادیان مصداق بارز و روشن دشمنی با ملت‌ها و حریم اعتقادی آنان است.

در این بیانیه تبیین شده است: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ضمن هشدار به دولت فرانسه اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو»، هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم کرده و به آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکران آنها در منطقه یادآور می‌شود که ملت‌های مسلمان به‌ویژه مردم ایران به‌خصوص استادان، کارکنان و دانشجویان بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی در منطقه ارسباران به اینگونه مسائل در منطقه‌ حساس بوده و گوش به فرمان‌های امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) آماده جانفشانی با قطره قطره خونمان هستیم و اجازه شیطنت علیه اسلام و مقدسات‌مان رابه هیچ کشوری نخواهیم داد.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: شارلی ابدو دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اهر پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله و سلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!