Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با بیان این مطلب که لغو مراسم اربعین حسینی جهت حفظ امنیت و سلامت مردم است گفت:مراسم‌ها و آیین‌های فرهنگی و مذهبی اربعین امسال با شعار «حسین(ع) سفینه نجات» در ایران و کشورهای دیگر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام احمدی- رئیس کمیته فرهنگی  و آموزشی ستاد مرکزی اربعین- در نشست تشریح برنامه‌های  «کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین» که در محل بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا  و با هدف جلوگیری از گسترش این ویروس راهپیمایی اربعین ۹۹ در ایران و عراق لغو شده است گفت: راهپیمایی اربعین ۹۹ با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از گسترش کرونا، لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مراسم‌های مذهبی و فرهنگی جایگزین راهپیمایی اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین افزود: مراسم‌ها و آیین‌های فرهنگی و مذهبی اربعین امسال با شعار «حسین(ع) سفینه نجات» در ایران و کشورهای دیگر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی جایگزین راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در بخش‌های مختلف نظیر مداحی، سخنرانی، برنامه‌های فرهنگی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عضویت بیست و هشت نهاد در کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، یادآور شد: ۷۰ نهاد مردمی و دولتی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اربعین حسینی مشارکت دارند. برنامه‌های فرهنگی اربعین امسال در بخش‌های مختلف قرآنی، تبلیغی، هنری و بین‌الملل و بانوان برگزار خواهیم کرد. همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی برگزار می‌شود. بازنمایی موکب‌ها، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان و پویش‌های مختلف فرهنگی و مذهبی نیز خواهیم داشت.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی افزود: برگزاری آیین‌های اربعین در منازل مردم با شعار «هر خانه یک حسینیه است» با حضور روحانیون برگزار خواهد شد که در روز ۱۹ سفر نیز بر اساس برنامه زمان نبدی شده زیارت اربعین در همه نهاد ها و دستگاه‌ها برگزار می‌شود. امسال نیز همانند سال‌های گذشته رادیو اربعین فعال است و مردم می‌توانند اخبار و اطلاعیه‌های ستاد اربعین را از این طریق دریافت کنند. مردم در برگزاری راهپیمایی اربعین نقش مهمی دارند و اگر اطلاعات و اخبار درست بدهیم، خودشان مراسم اربعین را مدیریت کرده و به پیش خواهند برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین 99 راهپیمایی اربعین حسینی پياده روي اربعين فضای مجازی آموزشی ستاد مرکزی اربعین کمیته فرهنگی و آموزشی مجازی برگزار می شود فرهنگی و مذهبی برنامه های فرهنگی راهپیمایی اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد

 

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ، به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش های رسانه ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه ها و بخش های ذی ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست ها، چارچوب های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان