Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضاییان از تغییر سرمربی صنعت نفت آبادان خبر داد.

مسعود رضاییان، معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت صحبت هایی را در مورد وضعیت این تیم عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، مسعود رضاییان درباره آخرین وضعیت صنعت نفت آبادان پس از ابقای هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه گفت:

در جلسات اخیر تصمیم گرفته شد اعضای قبلی به کار خود در هیأت مدیره ادامه داده و علی عیسی زاده هم همچنان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اکنون در صدد هستند تمهیدات لازم را برای تأمین بودجه مورد نیاز و دریافت مبلغی برای باز کردن پنجره‌های نقل و انتقالاتی تیم به کار بگیرند.

او درباره آخرین وضعیت واگذاری مالکیت باشگاه صنعت نفت به پالایشگاه نفت آبادان گفت:

این موضوع هم در دستورکار مدیران و مسؤولان ذی‌ربط است، اما باید مراحل اداری و حقوقی طی شود که این امر نیاز به زمان دارد. انتقال مالکیت باشگاه صنعت نفت به پالایشگاه صنعت نفت آبادان زمانبر است و در طول زمان اتفاق خواهد افتاد. البته من اطلاع دقیقی از جزئیات این واگذاری ندارم.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت در باره جدایی بسیاری از بازیکنان تأثیر گذار این تیم در فصل نقل و انتقالات توضیح داد:

فکر می‌کنم 80 درصد شاکله تیم ‌را از دست داده‌ایم و این امر کارمان را خیلی سخت خواهد کرد. هر دو سه سال یک بار چنین اتفاقی در صنعت نفت رخ می‌دهد و ریزش ناگهانی بازیکنان در صنعت نفت تکراری است. هواداران ما به دلیل بی‌ثباتی بودجه و تأمین نشدن منابع مالی باشگاه به این موضوع عادت دارند.

رضاییان درباره فرآیند انتخاب سرمربی جدید صنعت نفت گفت:

باید به هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه حق بدهیم زیرا برای انتخاب سرمربی ابتدا باید بودجه صنعت نفت مشخص شود. مربیان در سطح‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی هم دارند و همین قیمت‌ها تعیین کننده کیفیت تیم می‌شود. تا وقتی مشخص نباشد چه مقدار پول داریم ورود کردن به بازار سخت است. فکر می‌کنم اگر بودجه صنعت نفت تا پایان هفته جاری مشخص شود بلافاصله انتخاب سرمربی صورت خواهد گرفت و این مربی هم طبق روال بازیکنانش را انتخاب می‌کند.

او درباره مطرح شدن گزینه‌هایی مانند سیروس پورموسوی، صمد مرفاوی و حتی فراز کمالوند به عنوان گزینه‌های سرمربیگری صنعت نفت گفت:

فکر می‌کنم هیأت مدیره باشگاه تاکنون به جمع‌بندی نرسیده است. تمام مربیانی که آزاد هستند می‌توانند در مرحله اول مدنظر اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل قرار بگیرند، اما به مرور گزینه‌های اصلی مشخص و لیست مربیان کوچک‌تر می‌شود. در نهایت هم اعضای هیأت مدیره باید طبق یک جدول ارزشیابی به مربیان امتیاز داده و انتخاب نهایی را داشته باشند.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت تصریح کرد:

اطلاعات مشخصی در باره مربیانی که اکنون بدون تیم هستند وجود دارد و باشگاه هم با 15-10 مربی مذاکره نمی‌کند. 3-2 گزینه به عنوان نفرات اصلی مدنظر قرار می‌گیرند و برای انتخاب نفر نهایی با آنها مذاکره می شود. بحث انتخاب سرمربی در حیطه اختیارات هیأت مدیره است و من تنها اطلاعات را در اختیار اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل قرار می‌دهم.

رضائیان درباره آخرین وضعیت دریافت غرامت باشگاه صنعت نفت از دراگان اسکوچیچ گفت:

فکر می‌کنم این بحث تا پایان ماه سپتامبر که یکی دو هفته از آن باقی مانده است، انجام شود و اسکوچیچ غرامت خود را پرداخت کند.

او درباره این که آیا قرار است غرامت اسکوچیچ از محل مطالبات فدراسیون فوتبال در فیفا به یکی از طلبکاران صنعت نفت پرداخت شود، گفت:

برای ما مهم این است که طلبمان را از اسکوچیچ بگیریم و بدهی‌های خود را پرداخت کنیم. این که این پول چگونه پرداخت می‌شود خیلی اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که غرامتی را که می‌خواهیم دریافت کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه صنعت نفت مسعود رضاییان انتخاب سرمربی نفت آبادان فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد