Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:31:59 GMT

مایکل کوهن: بیزاری ترامپ از اوباما کاملاً نژادی است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۰۸۵

مایکل کوهن: بیزاری ترامپ از اوباما کاملاً نژادی است

مایکل کوهن، وکیل خصوصی پیشین دونالد ترامپ گفت، نفرت رئیس جمهور از اوباما بیشتر از آنکه مبتنی بر سیاست باشد، بر پایه نژادپرستی است.

به گزارش ایسنا به نقل از هیل، کوهن روز دوشنبه در برنامه "دیدگاه" شبکه ای‌بی‌سی گفت: چرایی این اندازه حقیر شمردن اوباما توسط ترامپ، به عقیده من کاملاً نژادی است.

کوهن، ترامپ را "نژادپرست آرچی بانکر" خواند و اظهار کرد که اظهارنظرهای غالباً انتقادی ترامپ راجع به اوباما، ارتباط کمی با مخالفت‌های سیاسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهن گفت: معتقدم این‌ها فقط مبتنی بر واقعیت سیاه‌پوست بودن باراک اوباما است.

کوهن در کتاب جدیدش، انبوهی از رفتارهای غیراخلاقی یا غیرقانونی ترامپ را در طول سال‌هایی که کوهن برای او به عنوان وکیل خصوصی و کارچاق‌کن کار می‌کرده، توصیف کرده است.

کوهن درباره کتابش با نام "بی‌وفا" گفت: من آقای ترامپ را به عنوان یک رهبر فرقه توصیف کردم و من هم در این فرقه بودم. زمانی که در این فرقه بودم، از تصدیق غیراخلاقی بودن فعالیت‌هایی که برای رئیسم انجام می‌دادم، امتناع می‌کردم.

کاخ سفید ادعاهای مطرح شده در کتاب کوهن را رد و آن‌ها را "داستان یک هوادار" خواند، و در همین رابطه به سابقه او در دروغ‌گویی به بازجویان اشاره کرد.

ترامپ اواخر ماه گذشته درباره کوهن توییت کرد: "تنها راهی که کسی می‌تواند از آن طریق درباره من یک کتاب بنویسد آن است که موافقت کند که این کتاب تا جایی که می‌شود پر از مطالب بد باشد، که بیشتر آن‌ها دروغ است. مثل این می‌ماند که شغلی در سی‌ان‌ان یا ام‌اس‌ان‌بی‌سی بگیرید و بگویید رئیس جمهور ترامپ عالی است. شما هیچ شانسی ندارید! "

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مایکل کوهن دونالد ترامپ باراک اوباما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • سوزوکی هایابوسا: شاهین ژاپنی 25 ساله شد! (اینفوگرافی)
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)