Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@15:09:29 GMT

طرح سه فوریتی مجلس درباره درباره مکانیسم ماشه

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۲۳۴

طرح سه فوریتی مجلس درباره درباره مکانیسم ماشه

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از آماده کردن طرح سه فورتی برای اقدام مناسب مجلس درباره شیطنت و پاس‌کاری اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در خصوص فعال کردن مکانیسم ماشه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس امروز (سه‌شنبه 25 شهریور) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها علیرغم اینکه از برجام خارج شده‌اند اما مدعی هستند که می‌توانند ذیل قطعنامه 2231 مکانیسم ماشه را فعال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌آمریکایی‌ها در 30 مرداد درخواست فعال شدن مکانیسم ماشه را داده‌اند و بنا بر تفسیری که آنها دارند تا 30 شهریور شورای امنیت باید قطعنامه‌ای را صادر کند که اگر این قطعنامه تعلیق شده باشد به واسطه 2231 برمی‌گردد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با تأکید بر اینکه اروپایی‌ها در ماجرای فعال کردن مکانیسم ماشه بازی منافقانه‌های را صورت می‌دهند گفت: سیاست‌های اعلامی و اعمالی اروپایی‌ها با هم متفاوت است.

پژمان‌فر خطاب به هیأت رئیسه و نمایندگان پارلمان تصریح کرد: باید مجلس در ارتباط بازی پلیس خوب و بد اروپایی‌ها دقت بیشتری صورت دهد و اینگونه نباشد که ما به واسطه این بازی اروپایی‌ها بر علیه ما  صورت داده‌اند کاری نکنیم و دچار تحریم‌های جدیدی شویم.

وی خبر داد: مجلس در همین خصوص یک طرح سه فوریتی آماده کرده است تا ما در ارتباط با این موضوع اقدام مناسب درباره شیطنت پاس‌کاری اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها صورت دهیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس  در خصوص گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی جامعه نیز گفت:‌ متولی ولنگاری بازار کیست؟ وزارت صمت، تعزیرات یا مجلس است؟‌

وی تأکید کرد: ولنگاری بازار مردم را آزار می‌دهد و قیمت‌ها روزانه چند بار تغییر می‌کند مردم در تهیه یک لقمه نان خود مانده‌اند چه کسی باید جواب این را بدهد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: مکانیسم ماشه آمریکایی ها اروپایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک

دانشجوی آمریکایی می‌گوید: این اعتراضات، سرآغازی بر پایان پشتیبانی بی چون و چرای آمریکا از اسراییل است.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • از انتفاضه در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی استقبال می‌کنیم
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس