Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار عالیشهر گفت: چهار پروژه عمرانی توسط شورای عالیشهر تصویب شده است که عملیات اجرایی آن توسط شهرداری انجام و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ قائدی شهردار عالیشهر با اشاره به کلنگ زنی پروژه جدید، اظهار کرد: چهار پروژه عمرانی توسط شورای عالیشهر تصویب شده است که عملیات اجرایی آن توسط شهرداری انجام و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار عالیشهر افزود: یکی از مهمترین پروژه ها تکمیل سنگ فرش پیاده رو بلوار شهدای گمنام به متراژ ۳۰۲۵ مترمربع و اعتبار ۶میلیارد و ۲۴۰میلیون ریال با زمانبندی ۳ماه که از اعتبارات داخلی شهرداری تامینی خواهد شد.

قائدی گفت: پروژه تعمیر، اصلاح و احداث پل های سطح شهر به متراژ ۲۳۲ مترمربع و اعتبار ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال و پروژه نرده کشی دیوار پارک خانواده سبز و پروژه اصلاح روشنایی فاز ۴ از دیگر پروژه‌ها است که تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می رسد.

 

حامد حیدری رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر در حاشیه کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی، گفت: از صبر و حوصله مردم شریف عالیشهر بابت عملیاتی شدن پروژه ها و هر گونه مشکل احتمالی در تردد، صمیمانه عذرخواهی می کنم. تلاش داریم در کمترین زمان پروژه ها به بهره‌برداری برسد.

حیدری افزود: فعالیت های عمرانی به ویژه در حوزه زیباسازی و مبلمان شهری علاوه بر سایر پروژه ها جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار دارد که همگام با سایر پروژه ها اجرا و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهار پروژه عمرانی بهره برداری تا پایان سال پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیر، علی نیکزاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری نیر گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی جنوبی شهر نیر اختصاص یافته و این پروژه عمرانی امسال تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان دولت شهر نیر اختصاص یافته است، ادامه داد: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای رفع مشکلات آب شرب نیر اختصاص یافته و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین نیز در بالادست شهر برای احداث زیرساخت‌های آبرسانی از جمله منبع آب تامین شده است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر با جدیت در حال پیگیری بوده و تا هفته دولت امسال برطرف خواهد شد.
نیکزاد به مشکل سه‌راهی میراشرف نیز اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سه‌راهی میراشرف به سمت شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته و راه ۲ روستای شهرستان نیر هم در سال جاری آسفالت خواهد شد.
وی همچنین از تکمیل طرح آبیاری مکانیزه اراضی پایاب سد سرخاب نیز خبر داد و افزود: امسال باید با پیگیری‌های لازم شهرک دامپروری نیر تکمیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل انشعاب گاز متقاضیان در منطقه گردشگری بولاغلار نیز برطرف شده است، افزود: از محل سفر سابق وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته بود که به زودی ابلاغ خواهد شد.
علیرضا حسینی، فرماندار نیر هم در این جلسه گزارشی از روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان ارائه داد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی