Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخی گفت: از تاریخ 27 مرداد ماه تا 25شهریور تعداد یک میلیون عدد ماسک ارزان قیمت در کرمان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، مهران شیخی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان در حاشیه برنامه توزیع ماسک با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) اظهار کرد: در 14 شهرستان و در 18 مرکز به همت اتحادیه انجمن ها اسلامی دانش آموزان توزیع ماسک در بین مردم صورت گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این خدمات به وسیله دانش آموزان انجمنی و با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بعنوان یک خدمت اجتماعی در حال پیگیری است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان افزود: از تاریخ 20 شهریور ماه توزیع ماده ضد عفونی ارزان قیمت نیز آغاز شده و مردم شریف استان با مراجعه به وب سایت هست اینجا می توانند جهت ثبت نام مراجعه نمایند .

شیخی عنوان کرد: جهت جلوگیری از احتکار طبق روال گذشته در توزیع ماسک به هر کد ملی یک ماده ضد عفونی یک لیتری تعلق می گیرد.

وی اذعان کرد: مردم شریف کرمان جهت جلوگیری از تجمع و سهولت تحویل ماسک و ماده ضد عفونی کننده طبق پیامک ارسالی پس از ثبت نام به مراکز توزیع در سطح استان مراجعه نمایند .

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان خاطرنشان کرد: تا پایان مهر ماه این خدمت اجتماعی در سراسر استان برقرار خواهد شد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسلامی دانش آموزان اتحادیه انجمن استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل