Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@03:50:01 GMT

نظرمحمدی: فصل گذشته برای رایکا کابوس‌وار بود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۳۶۶

خبرگزاری میزان-سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: فصل گذشته برای هواداران رایکا کابوس‌وار بود، اما به لطف خدا تیم بابل در لیگ یک باقی ماند.

علی نظرمحمدی پس از تمدید قرارداد خود با باشگاه رایکا بابل اظهار داشت: خوشحال هستم که یک بار دیگر می‌توانم با رایکا در لیگ یک حضور داشته باشم. رایکا مثل یک نوزاد است که تنها یک فصل در لیگ یک حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته برای هواداران رایکا کابوس‌وار بود، اما به لطف خدا تیم بابل در لیگ یک باقی ماند.

وی در ادامه در خصوص اولویت‌های خود در رایکا، تصریح کرد: اولویت اول ما حفظ شاکله اصلی تیم است و بعد از آن به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خودمان هستیم. مطمئن باشید که رایکا در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، چون برنامه خیلی خوبی برای فصل بعد داریم. 

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در پایان پیرامون اقدامات صورت گرفته در این تیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان و بستن شاکله اصلی تیم هستیم. امیدوارم مسئولان بابل و استان مازندران از این تیم حمایت کنند تا در فصل آینده شرایط خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: مهاجم مدنظر پرسپولیس به سایپا پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: علی نظر محمدی رایکا بابل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رایکا بابل علی نظر محمدی رایکا بابل رایکا بابل لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی رجبعلی نژاد روز شنبه افزود: یک ساختمان ۲ طبقه در انتهای شهر گلوگاه در بخش بندپی شرقی بابل، طبقه دوم آن به علت نشت گاز دچار انفجار بسیار شدید شد.

وی اظهار داشت: قدرت این انفجار در حدی بود که کل دیواره‌های این ساختمان فرو ریخت، و قدرت انفجار و پرتاب اشیاع یک خودروی پراید عبوری و ساختمان‌های اطراف را دچار آسیب دیدگی کرد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل با بیان این مطلب که یک خانم ۲۵ ساله براثر موج این انفجار دچار آسیب دیدگی شدید شد، خاطرنشان کرد: امدادگران اورژانس ۱۱۵ بابل این مصدوم را بلافاصله به مرکز درمانی منتقل کردند.

رجبعلی نژاد تصریح گرد: آتش نشان‌های ایستگاه شماره یک بابل که به همراه آتش نشان‌های بخش بندپی شرقی به محل حادثه اعزام شدند، با اطفای حریق، ایمن سازی لازم را انجام دادند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل که شش بخش و ۷ شهر دارد بخش ۵۰ هزار نفری بندپی شرقی در ۳۰ کیلومتری جنوب بابل واقع شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!