Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@19:10:27 GMT

شمار مدارک علمی پایگاه گنج از مرز یک میلیون گذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۵۱۹

شمار مدارک علمی پایگاه گنج از مرز یک میلیون گذشت

تا پایان سال ۱۳۹۸ پیشینه ی بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار مدرک علمی در پایگاه اطلاعات علمی ایران(گنج) در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تا پایان سال گذشته، پیشینه ی بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار مدرک علمی در پایگاه اطلاعات علمی ایران(گنج) قرار گرفت.  بر پایه گزارش عملکرد ۱۳۹۸ ایرانداک، بیش از ۵۸۷ هزار پایان‌نامه و رساله دانش‌آموختگان درون کشور، بیش از ۱۶ هزار پایان‌نامه و رساله دانش‌آموختگان ایرانی بیرون از کشور، و نزدیک به ۲۵۰ هزار پیشنهاده در پایگاه گنج قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سال ۱۳۹۸، روزانه ۱۶۶ پارسا، ۱۱۶ پیشنهاده و دو پارسای خارج از کشور با همکاری ۴۵۲ موسسه آموزش‌عالی در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده بارگذاری شده است.

علاوه بر آن، هشت کتاب، ۶۰ مقاله نشریه،۹ مقاله در همایش ملی و ۹ مقاله در همایش جهانی در سال گذشته منتشر شده و نه طرح پژوهشی تقاضامحور و ۱۷ طرح پژوهشی سازمانی پایان یافته است. همچنین در سال گذشته، ۱۲۵ دوره آموزشی برای ۱.۲۰۷ نفر دانش‌پذیر در ایرانداک برگزار شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به پنج ماموریت بنیادین ایرانداک؛ پژوهش، مدیریت اطلاعات علم و فناوری، آموزش، همکاری و هماهنگی، و پشتیبانی از سیاست‌گذاری علم و فناوری پرداخته که متن کامل و داده‌نمای این گزارش در نشانی irandoc.ac.ir/about/report در دسترس همگان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این معلم نمونه توانسته با بهره گیری از فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی بسته های الکترونیکی در حوزه آموزش به همکاران و دانش آموزان در زمینه تولید محتوا در بستر فناوری اطلاعات تولید و افتخار کسب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران