Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن این نامه بدین شرح است:‌

«به نامِ خداوندِ عزت آفرین و عزت بخش

شنیده شد که فرمانداری تهران طی نامه ای به شورای شهر با نام گذاری معابر بنام بازرگان و اعظم طالقانی، به علت اینکه کسی آنها را نمی شناسد، مخالفت کرده است.

اگرچه این عدمِ شناخت را در مهجوریت‌شان، در بیانِ تاریخِ معاصر در رسانه‌های رسمی، می‌توان عذر آورد، ضمنِ یادآوری اینکه خانواده طالقانی قبل از اعلامِ عدم شناختِ فرمانداری، طی نامه مورخ  99/05/28 مخالفت خود را به دلایلِ خاص، با نام‌گذاری معبری به نامِ اعظم طالقانی، به شورای شهر اظهار کرده است، اعلام می‌دارد، آنها نیاز به شناخته شدن توسط این افراد ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه مقاومت دلیرانه و طنینِ فریادهای ایشان در طولِ مبارزات و کارنامه درخشان‌شان در حیاتِ پس از انقلاب، برای حق‌طلبان و حافظانِ حدودِ الهی و مبارزانِ راه عدالت و مساوات، آینه درخشانی است که کوردلان را در ادراکِ آن راهی نیست.»

اخبار مرتبط چرا با نامگذاری خیابانی به نام بازرگان و اعظم طالقانی مخالفت شد؟/ اختیار شوراست که تشخیص بدهد که خیابانی به نام احمدی‌نژاد نامگذاری شود!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا اعظم طالقانی خانواده طالقانی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اعظم طالقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • نامه جالب یک پدر برای خانواده اش درباره استفاده از کولر!
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان