Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، به گزارش روز سه‌شنبه وزارت صنعت، تاکنون در مجموع در میزهای ساخت داخل برگزار شده ۱۵۴ پروژه برای ۲۸۲ قطعه با حجم قرارداد چهار هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان منعقد شده است.

از این تعداد، ۸۳ پروژه به تولید انبوه رسیده و کاهش ارزبری بر اساس تیراژ یک سال تولید ۳۴۳ میلیون یورو و کاهش ارزبری محقق شده تاکنون ۸۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۸ میلیون یورو است.

تعهدات ایران‌خودرو و سایپا

برپایه این گزارش، تا ۱۷ شهریورماه امسال کل تعهدات شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا معادل ۷۴۷ هزار و ۵۴۰ دستگاه و تعهدات معوق به میزان ۱۰۸ هزار و ۷۴۶ دستگاه بوده است. این ارقام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب هشت درصد و ۷۵ درصد کاهش داشته است.

تعهدات شرکت ایران خودرو طی این مدت با کاهش هشت درصدی به ۳۶۶ هزار و ۳۰۲ دستگاه رسید و تعهدات معوق آن نیز با افت ۷۹ درصدی هشت هزار و ۹۱۲ دستگاه است.

همچنین اکنون کل تعهدات و تعهدات معوق شرکت سایپا ۳۸۱ هزار و ۲۳۸ دستگاه و ۶۹ هزار و ۸۰۴ دستگاه است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۰ و ۷۴ درصد کاهش یافته است.

اجرای ۱۰ طرح فروش برای بیش از ۲۷۷ هزار دستگاه خودرو

گزراش وزرات صنعت می‌افزاید: تاکنون ۱۰ طرح فروش برای ۲۷۷ هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو توسط شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا اجرایی شده است.

در این بین شرکت ایران‌خودرو از مجموع تعهدات ایجاد شده طی دو طرح فروش فوق‌العاده به میزان ۲۹ هزار دستگاه، تاکنون ۲۷ هزار و ۱۳۱ دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل و شرکت سایپا نیز از مجموع ۱۰ هزار دستگاه تعهد ایجاد شده در یک مرحله فروش فوق‌العاده هفت هزار و ۱۴۶ دستگاه را تحویل داده است.

پربیننده ترین پژو ۲۰۶ چند؟ +جدول قیمت انواع خودروهای سایپا +جدول تصویر رسمی کابین سایپا شاهین G منتشر شد ۱۶هزار نفر از متقاضیان پنج محصول ایران‌خودرو انتخاب شدند قیمت روز خودرو (۹۹/۶/۲۴)/ بازار مجددا وارد فاز افزایشی شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت صنعت ایران خودرو ایران خودرو خودرو سایپا قیمت خودرو صنعت خودرو فروش خودرو قیمت روز خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم

تسنیم نوشت: ماجرای واردات محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف ‌در قالب ۳ محموله به کشور حواشی زیادی را ایجاد کرده است. براساس اخبار منتشر شده؛ بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته در دولت ابراهیم رئیسی توزیع شده است

بیش از ۹۱ هزار تن روغن مایع در مرداد ۱۴۰۰ توسط «شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران» از دو کشور ترکیه و آرژانتین وارد ایران شد که بنا به گزارش‌های صریح سازمان غذا و دارو مسموم به سموم کشاورزی و آفت‌کش‌ها بودند.

این محموله از مرداد ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در گمرک شهید رجایی نگهداری می‌شد و طی ۴ مرحله نمونه‌برداری و آزمایش آن در آزمایشگاه‌های مختلف «غیر قابل ترخیص» و «غیر قابل مصرف انسانی» شناخته شد.

علیرغم‌ گزارش‌های رسمی درباره‌ مسموم بودن این محموله در اردیبهشت ۱۴۰۲ ؛ یک کمیته فنی نتایج به‌دست آمده در نمونه‌گیری‌ها را «غیر قطعی» دانست و دستور به ترخیص ۴۷ هزار تن از این روغن‌ها را صادر کرد که اکنون وارد بازار ایران شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این خصوص اعلام کرد: یک محموله ۴۴ هزار تنی روغن خوراکی غیرقابل مصرف به ارزش ۷۰ میلیون یورو ‌در قالب ۳ محموله وارد بندر شهید رجایی وارد شده است.

دو مورد از این محموله‌ها مربوط به یک شرکت ترکیه‌ای و یک محموله مربوط به یک شرکت آرژانتینی است که وارد کننده این روغن‌ها شرکت بازرگانی دولتی است.

برای مدیران مربوطه، پرونده کیفری تضیع اموال عمومی تشکیل شده ‌و این پرونده در بازپرسی دادسرای بندرعباس در حال پیگیری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس