Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

بهروز طهماسب کاظمی، رئیس مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز ثبت نام و شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی از روز یکشنبه، ۲۳ شهریور اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا مصاحبه سال جاری این دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علمی اقدام کنند.

کاظمی مطرح کرد: داوطلبان به منظور ثبت نام مصاحبه می‌توانند با کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته وارد این سامانه شوند و فرم مربوطه را دریافت و سپس تکمیل کنند و همراه با کلیه مستندات علمی و پژوهشی خود به صورت یک فایل PDF در سامانه بارگذاری کنند.

او ادامه داد: داوطلبان بدون توجه به محل‌هایی که شرایط دعوت به مصاحبه را کسب کرده اند، صرفاً می‌توانند بر اساس محل اقامت خود یکی از واحد‌های دانشگاهی که در سامانه ارائه شده را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی انتخاب و ثبت کنند که در اطلاعیه‌های بعدی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی در خصوص زمان و نحوه حضور در واحد دانشگاهی محل برگزاری مصاحبه مجازی، اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد تاکید کرد: مصاحبه کلیه رشته/گرایش‌های ثبت نامی فرد تنها در یک واحد دانشگاهی که توسط داوطلب انتخاب شده انجام خواهد شد و امکان ویرایش محل مصاحبه تا آخرین مهلت ثبت نام وجود دارد.

کاظمی افزود: داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۴ چهارشنبه، ۲۶ شهریور نسبت به ثبت نام مصاحبه اقدام کنند و عدم ثبت نام در سـامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

 کاظمی به داوطلبان تأکید کرد: پیگیر اطلاعیه‌های بعدی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی در سامانه sanjesh.iau.ir باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سنجش دکتری ویروس کرونا ویروس کرونا دکتری تخصصی دانشگاه آزاد شرکت در مصاحبه دکتری پذیرش و فارغ التحصیلی مرکز سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ تا فردا برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تا فردا شنبه ۸ اردیبهشت مهلت دارند که با ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن را به صورت دقیق و کامل مطالعه و پس از آن کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و ثبت کنند.

به گفته کریمیان، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

کد خبر 748273

دیگر خبرها

  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری