Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از آغاز جشن عاطفه های سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ تحت عنوان «شور عاطفه‌ها» با شعار همدل می شویم برای مهربانی در مهر خبر داد و گفت: ۹ هزار و ۷۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ مجید الهی راد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خراسان شمالی با بیان اینکه این بسته های نوشت افزار از سوی ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره)  به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شده است،افزود: شور عاطفه های امسال در جهت تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» در  استان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  خاطر نشان کرد: شور عاطفه ها امسال در پایگاه های اصلی شهرستان‌ها، دفاتر کمیته امداد، و مراکز نیکوکاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی  با بیان اینکه این شور تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد، اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #۰۵۸*۸۸۷۷* و مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰  و یا مراجعه به آدرس www.emdad.ir  به صورت غیر حضوری در این آیین معنوی مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به اینکه مبنای آموزش دانش آموزان غیرحضوری بوده ، استفاده از تبلت و گوشی‌ های هوشمند مورد نیاز دانش آموزان است که در این زمینه خواستار مساعدت خیران هستیم.

وی گفت: هم اکنون  حدود ۲ هزار دانش آموز نیاز به تبلت دارند که برای خرید هر یک دستگاه تبلت حدود ۲,۵ میلیون تومان نیاز است.

الهی راد با بیان  اینکه برای تهیه بسته کمکی هر دانش آموز نیازمند استان  نیز  ۱۰۰ هزار تومان نیاز است افزود: ۱۳ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این استان چشم‌انتظار یاری خیران و نیکوکاران در شور عاطفه‌های امسال هستند.

وی اضافه کرد: از مجموع این دانش آموزان، ۶ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند و ۷ هزار دانش آموز نیز توسط مراکز نیکوکاری شناسایی شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی الهی راد دانش آموزان نیازمند توزیع نوشت افزار هزار دانش آموز کمیته امداد دانش آموزان شور عاطفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان