Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:58:42 GMT

ضرر 30 میلیاردی باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس اثر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۴۳۰۲

ضرر 30 میلیاردی باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس اثر کرونا

حجت‌الله یوسفی امروز در جمع خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ۳۹ هیئت ورزشی در شهرستان فعال است که به‌جز ورزش‌های بوکس و کشتی در بقیه رشته‌های ورزشی بانوان هم فعال هستند.
وی تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون فعالیت بیشتر باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی تعطیل شده و براساس برآوردهای انجام شده این باشگاه‌ها تاکنون حدود ۳۰ میلیارد ریال متضرر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به بازگشایی برخی از باشگاه‌های ورزشی خاطرنشان کرد: تمامی این باشگاه‌ها موظف هستند پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را رعایت کرده و تعداد افراد حاضر در این باشگاه نسبت به قبل محدود باشد تا از شیوع کرونا جلوگیری شود.
وی ادامه داد: نظارت‌های دقیق و مستمر بر این باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی انجام می‌شود تا سلامت شهروندان با رعایت نکات بهداشتی تضمین شود.
یوسفی از انتخاب نخستین بار دبیر سمن‌ها به عنوان عضو ستاد ساماندهی جوانان خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در امور جوانان و فعال‌تر شدن ستاد ساماندهی امور جوانان دبیر سمن‌های شهرستان  برای نخستین بار عضو  ستاد ساماندهی امور جوانان شده و در این راستا 6 سمن فعال در شهرستان در این ستاد ما را همراهی و کمک خواهند کرد.

* مجموعه سوارکاری گنبدکاووس می‌تواند میزبان مسابقات کشوری سوارکاری باشد
وی مجموعه سوارکاری گنبدکاووس را بزرگترین مجموعه سوارکاری کشور عنوان کرد و افزود: در صورت حمایت فدراسیون سوارکاری کشور و استان این مجموعه می‌تواند میزبان مسابقات کشوری سوارکاری باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: روشنایی پیست سوارکاری گنبدکاووس نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های لازم است و برای تجهیز و آماده شدن این زیرساخت‌ها به لحاظ فنی و تخصصی اعتبارات زیاد ملی نیاز است.

* برگزاری مسابقات کورس سوارکاری در آبان ماه امسال
وی از برگزاری مسابقات کورس سوارکاری در آبان ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا مسابقات کورس سوارکاری را در اوائل امسال برگزار کنیم، در حال حاضر برگزاری این مسابقات بدون حضور تماشاچی پیش‌بینی شده و در زمان برگزاری نیز ما تابع مصوبات و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا استان و شهرستان در راستای حفظ سلامت شهروندان خواهیم بود.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ورزش جوانان سلامت باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم امید کشورمان با صعود به مرحله نیمه پایانی مسابقات قهرمانی آسیا، نشان برنز خود را قطعی کرد.   نامه سرپرست سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون درباره پرسپولیس و استقلال سرپرست سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون، به صورت رسمی از اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.   هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در دیدار خانگی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان به پیروزی رسید.   صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه نمایندگان جوان هاکی روی یخ ایران با ایستادن در مکان پنجم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه پایان دادند.   دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار مرحله پایانی رقابت های بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا به مصاف تیم الریاضی لبنان می رود.   بحر گستر پارس و ملوان نداجا صدرنشین لیگ آب‌های آرام بحر گستر پارس در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش مردان در پایان مرحله سوم لیگ آب‌های آرام صدرنشین باقی ماندند.   برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.   اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و یک جریان کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.   اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو نمایندگان کشورمان برای حضور در مسابقات تیراندازی جام جهانی امروز راهی باکو شدند.   مناف هاشمی: بسکتبال و والیبال تاثیری در نشان آوری کاروان المپیک ندارند دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: غیبت بسکتبال و والیبال در المپیک پاریس تاثیری در نشان آوری کاروان ندارد.    

دیگر خبرها

  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی