Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است:

روزنامه نداء الوطن اعلام کرد: جریان ۸ مارس؛ یک چشم به دولت و یک چشم به تحریم ها

این روزنامه در تیتری دیگر نوشت: سعد الحریری می خواهد دولتی مطابق تمایلات سیاسی اش بر سرکار بیاید؛ دولتی که با عون و باسیل تسویه حساب کند و قدرت حزب الله را محدود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه النهار اعلام کرد: انقلاب تدریجی علیه ادیب و ابتکار ماکرون

این روزنامه در تیتری دیگر اعلام کرد: تحولات منطقه به ضرر ایران پیش می رود و همین امر باعث نگرانی ایران شده و ممکن است دست به اقداماتی برای خروج از این وضعیت بزند.

روزنامه البناء نوشت: ابتکار امانوئل ماکرون در آستانه سقوط

این روزنامه همچنین اعلام کرد: بحران نظام طایفه‌ای در لبنان بدون نادیده گرفتن دلایل و اسباب آن حل نمی‌شود.

روزنامه الاخبار در تیتری اعلام کرد: ترکیه و یونان؛ در انتظار دور تازه ای از تنش

روزنامه الجمهوریه اعلام کرد: اصرار شیعیان بر کرسی وزارت دارایی مانع اصلی تشکیل دولت / فرانسه قصد مماشات و همراهی با این خواسته را ندارد.

این روزنامه در تیتری دیگر نوشت: به نتیجه رسیدن پرونده ترسیم مرزها بین لبنان و اسرائیل می تواند بحث سلاح حزب الله و مذاکره برای تصمیم گیری درباره آن را مورد توجه قرار دهد.

روزنامه النشره اعلام کرد: چالش اصلی و استراتژیک لبنان در آینده: ثبات و آرامش درصورت عدم مخالفت با پروژه آمریکا در اجرای طرح معامله قرن یا پرداخت هزینه گزاف در صورت مقاومت در برابر این طرح

روزنامه تشرین سوریه نوشت: اروپا و کشورهای عربی و روسیه موافق هیمنه ترکیه بر مدیترانه نیستند و رفتارهای اخیر ترکیه بحران های گسترده ای را برای این کشور ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 5024654

منبع: مهر

کلیدواژه: رسانه های لبنان لبنان دولت لبنان امانوئل ماکرون ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین لبنان امارات متحده عربی عربستان سعودی دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل بحرین روسیه ویروس کرونا ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن تاکید کرد که اروپا در معرض نابودی و فروپاشی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به متغیرهای ژئواستراتژیک و تغییر قواعد بازی کشورهای جهان، اروپا با خطر افول و نابودی رو به رو است. ما خواهان تدوین راهبرد جدید برای اروپای قدرتمند بر اساس استقلال در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع مشترک، دیپلماتیک، انرژی و علوم هستیم.

ماکرون اضافه کرد: قواعد بازی به دلیل حضور قدرت‌هایی مثل ایران و روسیه تغییر کرده است.

وی در خصوص لزوم استقلال یافتن از آمریکا تاکید کرد: ما خواهان یک اروپای قدرتمند هستیم که بتواند امنیت خود را تضمین کرده و استقلال راهبردی خود را باز پس گیرد. هر تصمیمی که وجود دارد باید در شرایط کنونی و نه یک دهه آینده اتخاذ شود. ما شاهد تضعیف اقتصاد کشورهای اروپایی در مقایسه با چین و آمریکا هستیم.

کد خبر 6088619

دیگر خبرها

  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد