Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در پی نوسانات قیمت تخم مرغ و تشدید نظارت بر فروش این کالا در بازار استان در پنج ماهه ابتدایی سال جاری، ۱۲۸ پرونده تخلف در این حوزه تشکیل شده است.

محمدجواد ساعدی اظهار کرد: در پنج ماهه اول سال جاری بیش از ۲۷۰۰ مورد بازرسی با موضوع تخم مرغ در استان انجام و تعداد ۱۲۸ پرونده تخلف به میزان ۶۳۵ میلیون ریال تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احصاء این تخلفات نتیجه بازرسی از واحدهای عمده‌فروش یا شرکت‌های پخش و همچنین بخش بازرسی اتاق‌های اصناف از بازار بوده که صنوف متخلف هر کیلوگرم تخم مرغ را بیش از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه کردند .

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، ساعدی گفت: دلیل عمده عدم رعایت قیمت مصوب از سوی اغلب فروشندگان تخم مرغ، هزینه زیاد تولید است، نهاده دولتی کفاف نیاز واحدهای تولیدی مرغ و تخم مرغ را نمی‌دهد و آن‌ها ناگزیر به تامین نهاده با قیمت بیشتر از بازار آزاد هستند که این امر هزینه تولید و قیمت نهایی محصولات را افزایش می‌دهد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قیمت تخم مرغ تخلف خراسان رضوی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

سردار مجید شجاع افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد