Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مرسدس بنز کلاس S جدید رونمایی شد.اولین مدل مرسدس بنز کلاس S حدود ۴۹ سال پیش تولید شد و هدف از ساخت مجدد آن رونمایی از خودرویی لوکس و مدرن است. سدان لوکس مرسدس بنز به‌عنوان مدل ۲۰۲۱، در قالب خودرو S۵۰۰ و S۵۸۰ با چهار چرخ  Matic، به بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که خودرو جدیدی به بازار عرضه می‌شود، خودروسازان تمایل دارند تعدادی از ریزه کاری‌های گذشته را حذف کنند و خودرویی متفاوت تر به بازار ارائه دهند و کلاس جدید مرسدس بنز S نیز از این قاعده مستثنی نیست.

  ۸۰ درصد از کل خریداران کلاس S برای خرید اتومبیل بعدی خود با مارک مرسدس منتظر هستند. شگفت آورتر اینکه این روند در بازار ایالات متحده نیز صادق است، جایی که خریداران نسبت به مارک و برند وفادار هستند.

لیست خودروهایی که در رده کلاس S ساخته شده، کم است و خودرویی با کیفیت مرسدس بنز کلاس S حتی در بین گران قیمت ترین خودروها کمتر دید می شود. می توان گفت که کلاس S در بالاترین رده فناوری قرار دارد.

بیشتر بخوانید

بلاتکلیفی خریداران خودرو همچنان ادامه دارد/ خودرو‌های ساینا چه زمانی تحویل متقاضیان داده می‌شود؟

مدل جدید مرسدس نشان دهنده یک گام رو به جلو در سبک شناسی است.قسمت جلوی آن از جلو پنجره مرسدس بنز سنتی الهام گرفته شده و مشابه کلاس E فیس لیفت، اما بزرگتر از آن است.

مهم‌ترین تفاوت کابین مدل ۲۰۲۱ با نسل قبل، به نمایشگر لمسی ۱۲/۸ اینچ مربوط است که شبیه تبلت و با نمای عمودی ارائه خواهد شد. کلاس S جدید قرار است، ۲۷ کلید کمتر نسبت به مدل فعلی (W۲۲۲) داشته باشد. پشت فرمان هم، نمایشگری بزرگ و تمام دیجیتال نصب می‌شود.

 طراحی صندلی‌های کلاس S نیز به‌روزرسانی شده است. مدل‌های چهارصندلی، با کنسول میانی در عقب و استراحتگاه تاشدنی برای بازو، قابل سفارش خواهند بود. همچنین امکانات اضافی، مثل گرم‌کن برای دستگیره‌ها، بالشتک پشت سری و زیردستی داخل در‌ها نیز به فهرست آپشن‌ها اضافه شده‌اند.

مرسدس بنز ادعا می‌کند کابین نسل جدید کلاس S به لطف بازطراحی و استفاده از فوم‌های آکوستیک، آرام‌تر و ساکت‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود. فاصله محور‌ها در نسخه استاندارد به ۳۱۰۶ میلی‌متر و در مدل LWB به ۳۲۱۶ میلی‌متر می‌رسد تا حتی در ارزان‌ترین نسخه، ۷۱ میلی‌متر بیشتر از مدل ۲۰۲۰ باشد. این خودرو با سری میباخ و پولمن که طول بدنه‌ی بیشتر دارند هم تولید خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو بررسی خودرو مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم

ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست‌هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا ۱.۵ میلیون دلاری بود که کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد. ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد. ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پستهایش سوار بر خودروهای گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد. به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ