Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:25:55 GMT

چگونه در صف خرید اول باشیم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۴۶۵۴

چگونه در صف خرید اول باشیم

شروع معاملات در بازار بورس از راس ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می شود و تمامی فعالیت ها و خریدفروش ها از این ساعت به بعد شکل رسمی به خود می گیرند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام وب داده، در دقایق ابتدایی هزاران نفر درخواست های خریدفروش خود را ارسال می نمایند، و درخواست های متعدد از افراد متفاوت باعث ایجاد صف های طویل و طولانی جهت دستیابی به این سهام ها در سیستم های بورسی می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخطی چیست ؟  نفر اول صف خرید ؟

حال در این صف های طولانی و پر رقابت افرادی با بهره گیری از تکنیک ها و امکانات مربوطه (سرور مجازی بورس) موفق به قرارگیری در ابتدای این صف ها می شوند و درخواست های ارسالی شان در اولویت های بالاتر اجرایی قرار می گیرد. و اما  افراد دیگر که تنها با اکتفا به شنیده ها و دیده ها از دیگران بدون استفاده کاربردی از امکانات موجود  فرصت قرار گیری در ابتدای این صف های محدود و تکرار ناشدنی را از دست می دهند.

به  اولین معامله ای که معامله گر بتواند در این بازه زمانی موفق به انجام آن شود را سرخطی می گویند.

قرار گرفتن در اول صف خرید بورس متکی به شانس و سرمایه بیشتر نیست!

 مهم ترین نکته برای ارسال سفارشات سرخطی سرعت و دقت می باشد

برای شروع معاملات درخواست شما باید با  سرعت بالای اینترنت به کارگزاری ارسال شود که شما را جز نفرات اول صف خرید قرار دهد. و هرچه درخواست ها سریع تر ارسال شود در  صف خریدفروش اولویت بالاتری را کسب می نمایید.

که برای دستیابی به این سرعت اینترنت بورسی، شما نیاز به استفاده از سرورهای مخصوص بورس را دارید. که بتوانید بدون وقفه، معاملات بورسی خود را با بالاترین سرعت ممکن انجام دهید و موفق به انجام سرخطی بورس شوید.

به عنوان مثال :

یک شرکت معتبر و معروف تعدادی محدود از سهام خود را با قیمت مشخص و اولیه برای فروش در بازار بورس عرضه می نماید اما تعداد عرضه نسبت به تقاضا پایین است، از این رو تعداد معامله گران برای خرید این سهام پر ارزش  افزایش می یابد و درخواست های زیادی به سمت این شرکت ارسال می شود.

در نتیجه این سهام ها عاید کسانی می گردد که جز نفرات اول صف خرید قرار دارند. اما در دقایقی بیش تمام سهام ها فروخته شده و کسانی که در انتهای صف قرار دارند بی نصیب می مانند و برای خرید این سهام باید از واسطه و با قیمت بیشتر خرید نمایند.

از این روست که داشتن اینترنت بورسی پرسرعت مزیتی است بر دیگر رقبای شما در این صف خرید با ارزش و شلوغ.

سرور بورسی یا همان اینترنت بورسی

سرور مجازی بورس بستری مناسب را برای معامله گران به منظور بهره گیری از اینترنت پر سرعت و بدون وقفه به وب سایت های خرید فروش سهام فراهم می آورد.

چگونه در صف خرید اول باشیم با استفاده از سرور مجازی بورس ؟

این سرورها ابر کامپیوترهایی قدرتمندی هستند که محیطی  کاملا شبیه به محیط کامپیوتر خانگی را دارا هستند  و شما نرم افزارها و برنامه های بورسی را که مطابقت با ویندوز سرورتان را داشته باشد را می توانید به سادگی  روی سرورها نصب و اجرا نمایید.

برای استفاده از این سرورهای بورس نیازی به سخت افزار یا نرم افزار خاصی ندارید و تنها با یک اینترنت پایه و اولیه که می تواند اینترنت خط شما یا اینترنت مودم خانگی شما باشد به این سرورها دسترسی داشته باشید و نقطه مکانی که شما در آن واقع شده اید مد نظر نمی باشد و از هر کجای کره خاکی می توانید به این سرور ها متصل گردید چرا که پایه کار این سرورها به کمک فیبر نوری صورت می پذیرد از این رو نقطه مکانی بی اهمیت می گردد. و شما به کمک این اینترنت بورسی جز نفرات اول صف خرید قرار می گیرید.

اما نکته قابل ذکر این است که شما در کنار این سرور بورس پر قدرت باید از کارگزاری هایی با زیرساخت مناسب برای دستیابی به موفقیت و قرار گیری در نفرات ابتدایی صف خرید  استفاده نمایید.

و نمی توان تاثیر کارگزاری را در خرید فروش عرضه اولیه و سر خطی زدن را نادیده گرفت . توجه کنید که حتما باید سرور مجازی مخصوص بورس خریداری نمایید و خرید سرور مجازی ایران معمولی اشتباه است .

در کنار تمامی موارد گفته شده امکانات و تکنیک های دیگری مطرح می شود که نفرات اول صف خرید را برجسته تر و موفق تر از دیگر افراد حاضر در صف مینماید و آن استفاده از نرم افزار های سرخطی زنی می باشد.

که این نرم افزارها شامل: ربات ها و نرم افزار های اتوکلیکر (مشخص کننده زمان و تعداد کلیک متمادی بر یک نقطه) است که شانس شما را در سرخطی زدن و نفر اول صف خرید سهام گردیدن را  افزایش می دهند.

سرور مجازی بورس وب داده

شرکت وب داده یک شرکت تخصصی و با تجربه  در ارائه ی  انواع سرورها می باشد. و شما  برای تهیه و دستیابی به  سرورهای بورسی با اینترنت های پر سرعت و اختصاصی بورس می توانید به سایت وب داده مراجعه نمایید و با توجه به میزان فعالیت های خود در بورس از پلان های متعدد آن بهره مند گردید.

 شرکت وب داده علاوه بر تامین اینترنت پرسرعت بورسی با در اختیار قرار دادن نرم افزارهای سرخطی زن موفقیت را به شما نزدیک تر می نماید.

لینک خرید سرور مجازی بورس وب داده :

https://webdade.com/bourse-vps

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وب داده سرخطی سرور مجازی بورس اینترنت بورسی درخواست ها نرم افزار وب داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت

 عصر ایران - دی سال گذشته، با وعده افزایش سرعت اینترنت، قیمت آن را 34 درصد افزایش دادند. منصفانه از تجربه خودتان درباره وضعیت سرعت اینترنت در این مدت بگویید. 
این عنوان نظرسنجی جدید عصر ایران است که اگر می خواهید در آن شرکت کنید، اینجا را کلیک کنید.


کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بسته ویژه اینترنت دولت برای معلمان
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا