Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:50:22 GMT

منطقه صنعتی چادرملو در جاده یزد به طبس اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۴۷۱۴

منطقه صنعتی چادرملو در جاده یزد به طبس اجرا می شود

به گزارش ایرنا  ناصر تقی زاده  روز سه شنبه در نخستین نشست مشترک با مدیران عامل شرکت های عضو خانواده 

چادرملو با اشاره به اشباع ظرفیت توسعه صنایع فولاد در کشور افزود:  چادرملو نمی تواند تنها متکی به فعالیت در حوزه معدن و فولاد باشد از این رو طرح مدونی تدوین شد که مسیر توسعه این شرکت مهم بورسی را برای ۱۰ سال آینده برنامه ریزی کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با تشکر از همراهی و حمایت مسوولان استان یزد از برنامه های توسعه بخشی گفت : در این منطقه صنعتی که قرار است با سرمایه گذاری چادرملو انجام شود در مرحله نخست، ساخت سه واحد صنعتی ز جمله واحد سوپر «مگامدول »  احیای مستقیم، کارخانه «فروسیلیس» و کارخانه آجرنسوز در دستور کار قرار دارد و به موازات آن،  شرکت اکتشاف معدنی و چند واحد تأمین کننده مواد مورد نیاز صنایع فولادی نیز احداث می شود.    

 تقی زاده افزود:  این منطقه صنعتی قادر است چند هزار شغل جدید ایجاد کند، تضمینی برای سود آوری شرکت و امنیت خاطره سهامداران حقیقی و حقوقی در دراز مدت خواهد بود به گونه ای طراحی می شود که نیاز کشور و استان یزد برای توسعه صنعت تا ۵۰ سال آینده را پاسخگو باشد .

مدیرعامل چادرملو در ادامه به ضرورت توجه به رفاه و معیشت کارگران و کارکنان پرداخت و تصریح کرد: وظیفه ما در کنار تولید، توجه به نیازهای اساسی نیروهاست و نباید از آن غفلت کرد .

وی اظهار کرد:  تأمین مسکن کارگران بدون مسکن از برنامه های مهم است که با همکاری و مشارکت شرکت های تابعه و تشکیل تعاونی مسکن  در آینده نزدیک محقق می شود .
 تقی زاده همچنین در خصوص اقدامات چادرملو در راستای  مسوولیت  اجتماعی هم گفت: یکی از تکالیف ما توجه به نیازهای توسعه پایدار در مناطق تحت فعالیت است که در این راستا اقدامات قابل توجهی در دست اقدام داریم از جمله طرح تصفیه و انتقال آب خلیج فارس به یزد، ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزش شهید قاسم سلیمانی ( صنایع )  در اردکان ، ایجاد کمربند سبز در حاشیه جاده اردکان تا عقدا ، تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی ، ساخت مراکز علمی و آموزشی و چندین طرح رفاهی ، اجتماعی و فرهنگی دیگر  است. 
 در نشست یادشده مدیران شرکت های عضو خانواده چادرملو آمادگی خود را برای همراهی و یکپارچه سازی طرح ها و برنامه های  شرکت با حضور در کارگروه های تخصصی اعلام کردند.

هم اکنون حدود هفت هزار نفر در واحدهای مختلف صنعتی و معدنی چادرملو در استان یزد مشغول کار هستند. 

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

اردکان از لحاظ مواد معدنی از شهرستان های غنی استان یزد است، هم اکنون یزد علاوه بر ۱۰ معدن بزرگ ملی، حدود ۵۰۰ معدن بزرگ و کوچک دارد که در این واحدها بیش از ۱۲ هزار نفر مشغول کار هستند.

همچنین در سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی یزد حدود ۱۲۰ هزار نفر مشغول کارند و یزد چهارمین استان صنعتی کشور است و نقش موثری در تولید کالاهای صنعتی ایران دارد.

برچسب‌ها یزد اردکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد اردکان یزد اردکان اخبار کنکور استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد

فرماندار بروجرد از جریمه ۱۷۴ میلیارد ریالی یک واحد صنعتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله و بررسی میدانی گشت مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان از صنایع مختلف، پس از رصد و پایش شرکت‌های دریافت کننده مواد خام یارانه‌ای توسط گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، مشخص شده که این شرکت نسبت به فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی متخلف در بروجرد به علت فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد و خارج از شبکه به ۱۷۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۴۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شرکت مذکور با مجوز دولتی اقدام به خرید ۱۳۲ هزار کیلوگرم مواد خام دولتی کرده و در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.

مرادی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و ارجاع به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و طی سایر مراحل قانونی، مدیرعامل شرکت مذکور به این میزان جریمه نقدی محکوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

دیگر خبرها

  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲