Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی فرهنگیان بازنشسته همچنان کمتر از ۲ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و هنوز افزایش حقوق متناسب با نرخ تورم نداشته‌اند.

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: روح‌الله عباسپور، با انتقاد از میزان حقوق دریافتی فرهنگیان بازنشسته اظهار کرد: برخی از بازنشستگان آموزش و پرورش که ۱۵ سال قبل بازنشسته شده‌اند، هنوز افزایش حقوق متناسب با نرخ تورم نداشته‌اند و نسبت به همان زمان، دریافتی ماهانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزایش نیافتن حقوق ماهانه برخی فرهنگیان متناسب با نرخ تورم را ظلمی در حق این قشر زحمتکش دانست و تصریح کرد: حقوق برخی فرهنگیان بازنشسته در حالی ثابت مانده که قیمت مسکن در کوتاه‌مدت ۶ برابر افزایش یافته است.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه برخی معلمان بازنشسته حقوق دریافتی ماهانه‌شان کمتر از ۲ میلیون تومان است، افزود: این وضعیت باید اصلاح شود، نباید یک معلم که همه عمر، سرمایه و جوانی‌اش را برای اعتلای نسل این کشور قرار داده، امروز از کمترین حقوق برخوردار باشد.

عباسپور تصریح کرد: باید عدالت در پرداخت حقوق‌ها رعایت شود، امروز بسیاری از اقشار نسبت به رعایت نشدن عدالت در پرداخت حقوق‌هایشان گلایه‌هایی را به نمایندگان مجلس دارند که واقعاً این گلایه‌ها به‌جاست و باید رسیدگی شود.

نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم به طور جدی از عدالت در پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته و افزایش حقوق آن‌ها با نرخ تورم استقبال می‌کند و حمایت‌های لازم را نیز در این زمینه حتی اگر نیاز به اصلاح برخی قوانین و آئین‌نامه‌ها نیز باشد را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: خبر خوش وزیر آموزش و پروش درباره ترمیم رتبه‌بندی معلمان

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: همسان سازی حقوق رتبه بندی معلمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: همسان سازی حقوق رتبه بندی معلمان فرهنگیان بازنشسته نرخ تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند

به‌گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، وزارت آموزش و پرورش  سه روز پیش  دو میلیون تومان عیدی به مناسبت روز معلم به حساب فرهنگیان کشور واریز کرد.

شهروندخبرنگاری مدعی شده است به تازگی از مرخصی زایمان به محل کار برگشته ، به همین دلیل مشمول دریافت هدیه روز معلم نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام، من معلمی هستم پیمانی شاغل در منطقه کارون خوزستان که مرخصی زایمان بوده ام و از یکم اردیبهشت بازگشت به کار داشتم.اما متاسفانه هدیه روز معلم برای من واریز نشد و زمانیکه علت را جویا شدم، گفتند کسانیکه به هر دلیلی حقوق فروردین را دریافت نکرده اند، هدیه روز معلم برایشان واریز نمی‌شود، لطفا اطلاع رسانی کنید.

دیگر خبرها

  • حقوق فرهنگیان ۳ ساله همسان سازی می شود
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند