Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس قندالی، مدیرعامل آتش نشانی روز سه شنبه ۲۵ شهریور گفت: نیروها و تجهیزات از آتش‌نشانی‌های گرمسار، شهرک صنعتی گرمسار، ایوانکی و شهرک صنعتی ایوانکی و آتش‌نشانی آرادن برای مهار آتش‌سوزی در این واحد تولیدی کمک کردند. در مجموع ۱۸ خودروی آتش‌نشانی و ٣۵ آتش‌نشان برای مهار آتش گسترده در کارخانه تولید لوله‌های پلی اتیلن در صحنه حاضر شدند که به دلیل حرارت بالا و کمبود اکسیژن یکی از نیروهای آتش‌نشان راهی بیمارستان شد و بقیه نیروها با کمک اورژانس سرپایی درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با تلاش آتش‌نشانان آتش‌سوزی به ۲ سالنی که ماشین آلات مستقر بودند سرایت نکرد و فقط تولیدات و مواد اولیه انبار شده در انبار روباز در آتش سوخت. آتش‌سوزی در ساعت یک بامداد رخ داد و با تلاش چهارساعته آتش‌نشانان در پنج بامداد مهار شد. علت آتش‌سوزی در این واحد تولیدی در دست بررسی است.

گَرمسار یکی از شهرهای استان سمنان و مرکز شهرستان گرمسار است

کد خبر 549410 برچسب‌ها استان سمنان حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان حوادث آتش سوزی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس