Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد حسین صالحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کاشمر گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات زیادی انجام می‌شود، اما اثر پذیری زیادی ندارد از این رو عزم جدی همه ارکان نظام و انجام اقدامات در همه ابعاد با محور مردم در حوزه‌های پیشگیری، درمان، و مقابله را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه در معتاد شدن یک فرد دو عامل "دسترسی و تمایل" موثر است افزود: هم اکنون به نوعی مقدمات هر دو عامل در جامعه فراهم است از این رو مهم‌ترین وظیفه ما پیشگیری و مبارزه است.
بیشتر بخوانید تلاش سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای ترویج مواد مخدر در کشور مسلم ساقی فرماندار کاشمر هم در این جلسه با اشاره به افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال در کاشمر گفت: ناامن سازی فضا برای قاچاقچیان از طریق ایست و بازرسی، دستگیری توزیع کنندگان، اجرای طرح‌های پاکسازی، فعالیت کمپ‌ها و کلینیک‌های ترک اعتیاد از مهم‌ترین اقدامات در حوزه کشفیات مواد مخدر در این شهرستان بوده است.

او افزود: ایجاد ایست و بازرسی در محورکاشمر به کوهسرخ و نیشابور برای ناامن شدن محور برای قاچاقچیان مواد مخدر و تصمیم گیری در استان یا در سطح ملی برای تغییرو اصلاح روند صدور مجوز کسب عطاری‌ها از حوزه اصناف به حوزه شبکه بهداشت و درمان برای نظارت تخصصی بیشتر ضروری است.


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشفیات مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر فرماندار کاشمر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است