Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسات متعدد ستادی استانی و شهرستانی برگزار شده و مسئولین کمیته ها وظایف ابلاغی را به طور دقیق پیگیری می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از انتشار ۲۵جلد کتاب ویژه گروه کودک و نوجوان به قلم نویسندگان و شاعران توانای زنجانی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کنگره ۳۵۳۵شهید استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدشمس الدین موسوی در گفت وگو با خبرنگار برنا با بیان اینکه تمامی کمیته های کنگره ۳۵۳۵شهید در استان زنجان فعال هستند،اظهار کرد:جلسات متعدد ستادی استانی و شهرستانی برگزار شده و مسئولین کمیته ها وظایف ابلاغی را به طور دقیق پیگیری می کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان فعال بوده و جلسات متعددی تشکیل داده اند،افزود:پیگیری جمع آوری اسناد،چاپ کتاب و… از عمده فعالیت های این کمیته بوده است.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به جمع آوری ۱۸۰هزار سند  وعکس توسط مرکز حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس و نیز۱۵۰هزار قطعه سند و عکس توسط بنیاد شهید استان زنجان اشاره و تصریح کرد:برخی اسناد با گذر زمان از بین رفته ویا بطور کامل جمع آوری نشده است که از خانواده های شهدای عزیز درخواست می کنیم که  همکاری نموده و اسناد مرتبط را به دفتر کنگره ۳۵۳۵شهید استان تحویل دهند تا رونوشت آنها تهیه شده و در اختیار عموم قرار گرفته و رشادت های این دلاوران و بزرگمردان در حافظه تاریخ ثبت شود.

موسوی خاطرنشان کرد: جلسه یادمان‌ها و المان‌ها نیز با حضور شهرداری زنجان برگزار شده و اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص فضا سازی شهری کنگره شهدای استان زنجان قول‌های مساعدی از سوی شهرداری داده شده است، افزود: مساعدت های شورای شهر استان نیز می تواند سبب برنامه ریزی و اقدامات تاثیرگذاری در این زمینه شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تدوین کتاب شهدای استان بخصوص شهدای فرمانده نظیر شهید اشتری در دستور کار سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان قرار گرفته و ۵کتاب نیز در خصوص شهدا آماده چاپ است،ادامه داد:همچنین ۲۵جلد کتاب مخصوص کودکان با محوریت شهدا همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ خواهد رسید،تاکید کرد:آنچه که نیاز امروز کودکان در الگوپذیری است، آشنایی آن‌ها با قهرمانان و اسطوره های ایثار و شهادت امروز و دیروز کشور است.

موسوی به ساخت مستند با همکاری صدا و سیمای استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه ریزی منسجم ، گسترده و هماهنگ برای برگزاری هرچه بهتر کنگره ۳۵۳۵شهید استان زنجان که در سال ۱۴۰۰برگزار می شود از چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان آغاز شده که در این برهه حساس کنونی بسیار مهم و ضروری است و رسانه استانی با درک اهمیت این رویداد تاریخی و مهم برنامه های متنوع و جذابی را آماده تولید و پخش کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان شهدا در زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم

حیدریان فر گفت:دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر مشاور و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با چالش‌های نوجوانان در شهر‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متاسفانه در جنوب کشور به دلیل بدی آب و هوا والدین بیشتر ساعت‌های روز را با فرزندان خود در خانه سپری میکنند و فضای مناسب برای بازی را ندارند و همین مسئله باعث میشود که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را با فضای مجازی پر کنند.

متاسفانه دنیای مجازی هم نمایانگر دنیای پر زرق و برقیست که با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد و کودکان و نوجوانان هم به انداره بزرگسالان توانایی درک این موضوع را ندارند.

وی افزود: دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر ادامه داد: بهترین راه حل ایجاد فضای بیشتر برای بازی و فعالیت کودکان و نوجوانان است. فضا‌های سرپوشیده‌ای که به دور از گرما و آلودگی باشند که بچه‌ها بتوانند مقداری از زمان خود را به فعالیت در مکان‌های مناسب بپردازند.

حیدریان فر با اشاره به دوزبانه بودن کودکان در شهر‌های جنوبی کشور هم گفت که این امر میتواند بر کیفیت یادگیری و تعامل کودکان تاثیر بگذارد که بهترین راه حل همگام و هماهنگ بودن محتوای آموزشی با فرهنگ آن قومیت باشد.

دیگر خبرها

  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش