Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@15:25:26 GMT

بهسازی و روکش 15 کیلومتر آسفالت محور ری – ورامین

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۵۲۶۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران عادل مصدقی در خصوص پروژه های در حال اجرای محور ری – ورامین گفت :محور مذکور به طول 15 کیلومتر از سمت تهران تا ابتدای شهر قرچک به عنوان راه برون شهری بزرگراهی محسوب می شود و در حد فاصل مذکور روستاهای فیروز آباد و شهر قلعه نو هم واقع شده است معاون راهداری شرق استان تهران افزود: برای اجرای طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور مدکور ،بیش از 15 هزار تن آسفالت گرم با اعتباری بالغ بر 80 هزار میلیارد ریال صورت گرفته است به گفته این مسؤل، عملیات روکش آسفالت با توجه به خرابی رویه های آسفالتی در محورهای مواصلاتی و اولویت بندی انجام شده نسبت به روکش محورهای منتخب انجام می گیرد ایشان در خصوص حفاظ میانی در محور ری- ورامین اذعان داشت: محور مذکور جزء محورهای پرتردد میباشد به همین لحاظ طبق تصمیمات اتخاذ شده برچیده شدن گاردریلهای میانی و جایگزین کردن نیوجرسی در این محور در دستور کار این اداره کل قرار گرفته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با تأمین اعتبار صورت گرفته به مبلغ 50 میلیارد ریال و پس از تعیین پیمانکار، به زودی عملیات بهسازی و روکش آسفالت باند برگشت مسیر ورامین – ری انجام می‌شود تا یکی از مطالبات مردم به ویژه رانندگان خودروهای عبوری در این محور محقق شود مصدقی در ادامه به حضور دستفروشان در حاشیه راه به عنوان یکی از عوامل بروز تصادفات اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای ماده 7 قانون ایمنی راهها و راه آهن، نصب و استقرار تابلو یا ملزومات دیگر در راهها و راه آهن و حریم قانونی آنها در داخل یا خارج از محدوده قانونی شهرها و همچنین هر گونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه میشود و نیز ایجاد راه دسترسی ممنوع است که در این راستا گشت های راهداری هر شهرستان به جهت تحقق ایمنی کاربران جاده ای موظف به دادن اخطارو جمع آوری دستفروشان حاشیه راهها هستند . معاون راهداری شرق استان تهران با بیان این مطلب که متاسفانه دستفروشانی که در حریم راه اقدام به فروش کالا ودیگر محصولات کشاورزی می‌کنند باعث کاهش ایمنی محور و تصادف می‌شوند، افزود: طرح جمع‌آوری دستفروشانی که در حریم جاده اقدام به فروش کالا و دیگرمحصولات کشاورزی می‌کنند با جدیت در تمام محورهای استان ادامه خواهد یافت و در آینده نیز از ادامه فعالیت این دستفروشان جلوگیری به عمل خواهد آمد مصدقی در پایان تصریح کرد ضمن اینکه در این خصوص حتما بایستی دستگاههای حوزه شهرستانی اعم از فرمانداری،بخشداری،دهیاری،نیروی انتظامی،پلیس راه و حوزه محترم قضایی مشارکت و همکاری را جهت ساماندهی و جمع آوری دستفروشاتن عنایت ویژه نمایند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان

 علیزاده گفت: در سفر اول رئیس جمهور به آذربایجان شرقی مقرر شده بود ۳۰۰ میلیارد تومان از طرف سرمایه گذار طرح در اختیار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار گیرد تا خرابی‌های آزادراه  تبریز – زنجان برطرف شود.

وی افزود: در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان هم که روز جمعه با حضور وزیر راه شهرسازی برگزار شد بذرپاش دستور داد تا یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و رفع خرابی‌های سنگین آزادراه تبریززنجان اختصاص یابد تا بقیه خرابی‌های آزادراه به سمت تهران هم برطرف شود.

علیزاده گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به صورت نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان قیر یارانه‌ای در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۴ سال پیش این آزادراه زیر بار ترافیک رفته است گفت: تاکنون عملیات روکش آسفالت در آزادراه تبریز - زنجان انجام نشده بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز – زنجان ۲۸۰ کیلومتر مسافت دارد که ۲۰۰ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی و ۸۰ کیلومتر در حوزه استان زنجان قرار گرفته است.

علیزاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر