Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی اسماعیل زاده بهابادی گفت:کارکردهای دوران دفاع مقدس در یک مقطع تاریخی خاص تمام نمی شود و کارکردهای آن برای تمام اعصار قابلیت بازگویی و استفاده دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  بهاباد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ با بیان اینکه بی شک بهترین زبان برای انتشار فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل امروز، زبان فاخر فرهنگ و هنر است گفت: ما باید در کنار محتوای غنی این حوزه بتوانیم نسل جوان کشور را با امورات هنری و ارزشی پیوند دهیم  زبان هنر زبان گویائی است واجرای برنامه های مختلف با زبا ن هنر ازاهمیت بالائی برخوردار میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی اسماعیل زاده بهابادی با بیان اینکه بسیاری از کارهای ماندگاردردوران دفاع مقدس امروز میتواند راهگشای بسیاری از مسائل روزمره باشد وبازخوانی آنها برای نسل جوان یک ضرورت مهم است افزود : هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا است.

وی بیان کرد: امروز ارزش‌های دفاع مقدس به کادر درمانی ما انرژی مثبت داد تا اینگونه موفقیت‌آمیز این مسیر طی شده و ایرانیان همیشه ثابت کرده‌اند که در روزهای سخت در کنار یکدیگرند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: جانفشانی شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس سبب شد تا انقلاب اسلامی ایران تداوم یابد و باعث بیداری بسیاری از ملت ها گردد و خوداتکایی، مقاومت، توکل به خدا و وحدت از مهمترین درس های ماندگار هشت سال دفاع مقدس به شمار می روند.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهاباد تصریح کرد : کارکردهای دوران دفاع مقدس در یک مقطع تاریخی خاص تمام نمی شود و کارکردهای آن برای تمام اعصار قابلیت بازگویی و استفاده دارد به طوریکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی گفته اند «دوران دفاع مقدس همچون گنجی است که هر کسی باید به اندازه توانمندیش گوهری از این گنج را استخراج کند».

وی  عنوان کرد : با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اعضای کمیته فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس شهرستان بهاباد سعی داریم برنامه های مختلفی ومتنوعی را در سطح این شهرستان برای مردم اجرا نمائیم .

متولی فرهنگ در بهاباد؛ به اجرای 59 برنامه فرهنگی هنری در هفته گرامی داشت دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : درهفته دفاع مقدس بیش از 59 برنامه با موضوعا ت مختلف در این شهرستان اجرا میشود که برگزاری شب شعر دفاع مقدس ، تهیه مستندی از شهدا ورزمندگان شهرستان ، تهیه و جمع آوری آثار و عکسهای شهدا ورزمندگان بهابادی دوران دفاع مقدس ، رونمائی از کتاب یکی از شاعران بهاباد، ایجاد کانال دفاع مقدس و شهدا در فضای مجازی و واتساب ، برگزاری یادواره شهدای شهرستان ، دیداروسرکشی اصحاب هنرورسانه با خانواده شهدا ازعمده ترین برنامه های به شمار میرود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبر ی بررعایت پروتکلهای بهداشتی خاطرنشان کرد : برنامه های هفته دفاع مقدس باید با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزارشود واکثر برنامه های نیز در فضای مجازی برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با جمعی از تشکل‌های کارگری استان همزمان با هفته کار و کارگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر حال جامعه کارگری خوب باشد حال بیش از نیمی از جامعه خوب خواهد بود، اظهار کرد: ما در قبال مشکلات و دغدغه‌های کارگری علاوه بر وظیفه اداری، وظیفه انسانی و شرعی داریم.

وی با تاکید بر اینکه حرف جامعه کارگری با هر گرایش و سلیقه‌ای باید شنیده شود، تصریح کرد: جامعه کارگری در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی و پررنگ داشته است و طیف وسیعی از جامعه ایثارگران متعلق به قشر کارگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به نقش اساسی جامعه کارگری در تحولات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی، بر لزوم پیگیری مطالبات معیشتی و مشکلات امنیت شغلی و درمانی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از نمایندگان تشکل‌های کارگری به بیان مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

امنیت شغلی، وضعیت معیشتی و درمانی کارگران، مشکلات بیمه‌ای و امور بازنشستگان تأمین اجتماعی از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6094482

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی