Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوری شادکام گفت: بیمارستان بافق در مجموع حدود 60 درصد پیشرفت داشته و اگر با همین سرعت کار ادامه داشته باشد امیداریم در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛  محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان بافق در جمع خبرنگاران گفت: پروژه ساختمان پزشکان بیمارستان 80 درصد پیشرفت داشته و باید کمک کنیم تا این پروژه به پایان برسد تا پزشکان بیشتری را در شهرستان مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بیمارستان 96 تخته خوابی یک پروژه سنگین است و به خاطر مشکلات اقتصادی و افزایش نرخ چندین برابری مصالح ساختمانی، تاسیسات و تجهیزات پیمانکار با مشکل مواجهه شد که جلساتی با مسئولین شهرستان برگزار و کمک هایی انجام و کارگاه فعال تر شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بافق در خصوص میزان پیشرفت و بودجه مورد نیاز برای تکمیل این پروژه بیان داشت: در مجموع این پروژه حدود 60 درصد پیشرفت داشته و اگر با همین سرعت کار ادامه داشته باشد و توقفی نداشته باشیم، امیداریم در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد. بخش زیادی از تجهیزات و تاسیسات پروژه باید خریداری شود و حدود 20 میلیارد تومان نیاز است تا ساختمان تکمیل شود. تجهیزات از طرف وزارتخانه و دانشگاه خریداری خواهد شد که حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. 

نوری خطاب به پیمانکار گفت: اگر پیمانکار تا 22 بهمن این پروژه را تحویل دهد قول می دهم تا آخر سال افتتاح خواهد شد چرا که حداقل زمان لازم برای تجهیز بیمارستان 6 ماه به طول خواهد انجامید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص آخرین وضعیت کرونا نیز تصریح کرد: در حال حاضر 200 نفر بستری در استان داریم که 47 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. نکته ای که وجود دارد تعداد بیمارانی هست که نسبت به ماه قبل وجود دارد، در بیست روز ابتدایی شهریورماه مجموعاً 750 بیمار جدید را بستری کردیم که نسبت به 20 روز ابتدای مردادماه حدود 325 نفر کاهش بستری داشتیم که این نشان از رعایت پروتکل ها و مسائل بهداشتی توسط مردم هست که جای تقدیروتشکر از مردم استان دارد.

 نوری در پایان از مردم خواست همچنان مسائل بهداشتی را رعایت کرده و با کادر درمان همکاری کنند و بیان داشت: تصورم این است که اگر این همدلی ادامه پیدا کند روزهای خوشی که در اردیبهشت داشتیم را دوباره داشته باشیم و به حداقل بیماری خواهیم رسید. مردم توجه داشته باشند که احتمالا در آذرماه یک همزمانی کرونا، آنفولانزا را خواهیم داشت. اگر زدن ماسک، شستشوی دست ها و صورت، رعایت فاصله اجتماعی را ترویج دهیم ارزش بیشتری از واکسن خواهد داشت و می تواند تا 90 درصد از ابتلا به این ویروس جلوگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: ۱۰۲۹ ردیف بودجه و ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مجید محمدرضا خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این سال پروژه‌هایی همچون ایستگاه آتش‌نشانی مادر و ساختمان جدید شورای اسلامی شهر قم به اتمام رسید.

وی با اشاره به از سرگیری پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی امام موسی صدر که یکی دو سال بود مسکوت مونده بود، افزود: تقاطع غیرهمسطح فردوسی صدوق با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان آغاز شد که سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اینکه ایمن‌سازی کمربند امام علی (ع) به مراحل نهایی رسیده است، خاطرنشان کرد: تقاطع نیک اندیش نیز در سال ۱۴۰۲ آغاز شد و در حال اجرایی شدن است.

محمدرضاخانی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح نماز و شهدای پرواز در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید، اضافه کرد: اجرای بخشی از پروژه مسیر دسترسی تقاطع غیرهمسطح شهدای سلامت از دیگر اتفاقات سال ۱۴۰۲ بود.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست مترو به مراحل پایانی رسیده است و اگر واگن تامین شود آماده بهره‌برداری است، ادامه داد: تملک خانه تاریخی توکلی برای احداث خانه موزه با هدف ارتقای فرهنگ تاریخی شهر و تقویت تاریخچه هیئت‌های مذهبی در شهر قم از دیگر اتفاقات سال ۱۴۰۲ بود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به پروژه پارکینگ چهل‌اختران، تاکید کرد: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۱ آغاز شد، سال ۱۴۰۲ تملک برای آن به پایان رسید و عملیات عمرانی آن در روزهای ابتدایی سال تمام شد.

محمدرضاخانی با اشاره به اتمام پروژه بزرگ بلوار جعفر طیار (ع) اضافه کرد: این بلوار با ۵۰ سال قدمت در طرح‌های توسعه شهری قم، سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید که خبر خوبی برای شهروندان بود.

وی تاکید کرد:با پیگیری تملک برای تعریض محور دروازه ری و بهسازی این محله بر اساس طرح تفصیلی در سال ۱۴۰۲ گفت: بخش مهمی از این پروژه انجام شده است و سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر، افزود: این طرح نیز سرعت خوبی داشته است و اوایل سال جاری به اتمام می‌رسد.

محمدرضاخانی با اشاره به وجود ۱۰۲۹ ردیف بودجه و 2000 پروژه در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم افزود: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

کد خبر 749261

دیگر خبرها

  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا