Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه وضعیت بلاتکلیف فرودگاه چابهار در سامانه فارس من، معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری از برج مراقبت، دستگاه‌های کمک ناوبری، برج مراقبت پرواز و مرکز مدیریت سوخت فرودگاه کنارک بازدید کرد.

تورج دهقانی در این بازدید مسائل و مشکلات پیش آمده در تعطیلی فرودگاه کنارک را پیگیری و قول مساعد داد که در روزهای آینده با رفع نواقص و هماهنگی با مسوولان مختلف کشوری، استانی و محلی چابهار - کنارک مجددا فرودگاه بازگشایی شده و پروازها به روال قبل باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازدهم شهریور ماه فرودگاه کنارک بدون اطلاع رسانی به منطقه آزاد چابهار در نامه‌ای به شرکت‌های هوایی اعلام کرد که به دلیل نارسایی و پوسیدگی لوله‌های سوخت، پروازها تا اطلاع ثانوی در این فرودگاه تعطیل است و این فرودگاه از روز پنجشنبه ۲۰ شهریور تعطیل و تمامی پروازها به مقصد چابهار لغو شد.

 

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: چابهار سازمان هواپیمایی زاهدان فرودگاه چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس