Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مفید غلامی راد اظهار داشت: از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شش میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سازمان بسیج سازندگی و اداره کل ورزش و جوانان استان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های رامسر و قائمشهر ابلاغ شده است.

وی افزود: از این مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل سالن ورزشی شهرستان رامسر و چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه استادیوم شهید وطنی قائمشهر تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد با پیگیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تزریق اعتبارات شاهد تکمیل این پروژه‌ها در استان باشیم.

کد خبر 5024705

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبارات پروژه عمرانی ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس شهرکرد بوشهر آمار کرونا گرگان توهین به پیامبر انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 شیوع کرونا کرمانشاه هفته دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد