Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:24:28 GMT

دستگیری ۶ اوباش نامی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۵۸۳۳

دستگیری ۶ اوباش نامی در البرز

سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: درپی تماس برخی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری و شرارت تعدادی اوباش در منطقه جهان نما کرج ، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد که با حضور ماموران درمحل درگیری مشخص شد که ۶ اوباش سابقه دار به علت برخی خصومت های شخصی با یکدیگر درگیر شده و ضمن برهم زدن نظم عمومی ، رعب و وحشت در بین مردم ایجاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و ضمن مهار آنها ، دریک عملیات ضربتی ۶ اوباش را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل شدند.

طی چند روز گذشته نیز یک متهم فراری که دارای چندین فقره پرونده درگیری و سرقت مسلحانه، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان  بود، در شهرستان نظرآباد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است ، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها البرز اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری‌های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آن‌ها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت