Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه استفاده از انرژی هسته‌ای برای مقاصد صلح‌آمیز حق تمامی اعضای آژانس است، گفت: فعالیت‌های عربستان که غیرشفاف است و از پذیرش بازرسان آژانس استنکاف می‌ورزد، موجب نگرانی است. خبرگزاری میزان - محسن بهاروند که برای شرکت در اجلاس شورای حکام در وین حضور دارد، با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    معاون وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به همکاری‌های گسترده ایران و آژانس، بر ضرورت عدم تاثیرپذیری آژانس از فشار‌های سیاسی برخی کشور‌ها با هدف ایجاد انحراف در تعاملات فیمابین، تاکید کرد.   وی  همکاری‌ها در فضایی سازنده و بدور از تاثیرپذیری طرف‌های ثالث را به نفع دو طرف و تمامیت آژانس خواند.   بهاروند همچنین با قدردانی از کمک‌های آژانس برای مبارزه با کرونا در ایران، همکاری‌های فنی را جزئی مهم و لاینفک در ماموریت آژانس شمرد.    معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اذعان به این که استفاده از انرژی هسته‌ای برای مقاصد صلح‌آمیز حق تمامی اعضای آژانس است، به وضعیت عربستان سعودی نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های این کشور که بسیار غیرشفاف است و از پذیرش بازرسان آژانس نیز استنکاف می‌ورزد، موجب نگرانی است و آژانس باید بتواند فعالیت‌های راستی‌آزمایی خود را در این قبیل کشور‌ها انجام دهد.  بیشتر بخوانید: گفت‌‎وگوی تفصیلی میزان با محسن بهاروند مدیرکل آژانس نیز با مثبت خواندن همکاری‌های ایران و آژانس و همچنین سطح فعالیت‌های راستی آزمایی در ایران، ایران را شریک مهمی برای آژانس خواند.   انتهای پیام/ برچسب ها: انرژی هسته‌ای محسن بهاروند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن بهاروند انرژی هسته ای محسن بهاروند همکاری ها هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در صورتی که به اعتراضات خود پایان ندهند، دریافت کرده است.

مری لاولور گفت: «من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دانشجویان اگر به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده پایان ندهند، با تعلیق مواجه می‌شوند، دریافت کرده‌ام.»

وی خاطرنشان کرد: «این اقدام نقض آشکار حق آنها برای تجمع مسالمت‌آمیز است.»

گفتنی است، تظاهرات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالت‌ها و دانشگاه‌های مختلف در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سفر گروسی به تهران
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر