Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته جلسه ای را با حضور ساکت الهامی تشکیل دادند تا درباره تخلفات وی در جریان دیدار فینال جام حذفی بین تراکتور و استقلال پس از شنیدن دفاعیات این مربی تصمیم گیری شود.

اعضای این کمیته پس از بررسی پرونده به جمع بندی رسیده اند و برهمین اساس طبق حکم سه ماه محرومیت قطعی و سه ماه محرومیت تعلیقی برای الهامی در نظر گرفته شده است که البته وی می تواند نسبت به این حکم در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست تجدیدنظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می شود طبق آئین نامه های انضباطی این حکم از تاریخ ابلاغ به الهامی هم قابل اجرا است و شاید وی با این سه ماه محرومیت قطعی در صورت فعالیت در فصل آینده لیگ برتر تنها چند هفته ابتدایی این رقابت ها را از دست بدهد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: ساکت الهامی کمیته انضباطی تراکتور استقلال فارس ماه محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه ۱۷ خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

پیش از این درخصوص به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند. تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند. این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصداستفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229043 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏