Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:02:01 GMT

نظری: علاقه‌ای به مدیرعاملی استقلال ندارم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۱۴۶

نظری: علاقه‌ای به مدیرعاملی استقلال ندارم

«حجت نظری» با انتشار یادداشتی در صفحه شحصی‌اش علاقه‌اش به جانشینی احمد سعادتمند را تکذیب کرد.

وی در این یادداشت نوشت:

جلسات هیات مدیره طبق مصوبه چندین جلسه قبل به صورت گردشی در دفاتر اعضا برگزار می‌شود و این جلسه هم به پیشنهاد آقای سعادتمند بنا بود در دفتر بنده برگزار شود که به دلیل طولانی شدن حضور مدیرعامل در یکی از دستگاه‌های نظارتی به نصاب نرسید، تشکیل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد دروغی هم که مطرح شده که من قرار است مدیر عامل شوم، باید به اطلاع هواداران گرامی برسانم که خود طراحان می‌دانسته و می‌دانند که طبق بندهای ۱ و ۲ ماده ۳۲ قانون شوراها، نه می‌توانم مدیرعامل استقلال شوم و نه حتی سرپرست!من هم به عنوان یک دانش آموخته حقوق از ابتدا به این موضوع اشراف داشتم و وقتی می‌دانستم قانونا امکان انجام این کار نیست، طبیعتا هرگز به آن فکر هم نکرده‌ام! البته شنبه هم در استوری دیگری این را تکذیب کردم اما گویا کسانی اصرار به القای یک دروغ دارند!

در مورد مربی محبوبم‌ آندره‌آ استراماچونی هم باید تاکید و تکرار کنم هیات مدیره وظیفه‌اش این است که اجازه‌های لازم را را به مدیرعامل بدهد  موضوع را به تصویب برساند. ما به وظیفه خود عمل کردیم و هیچ کارشکنی توسط هیچ کدام از اعضای هیات مدیره صورت نگرفته است. اگر کسی مدعی کارشکنی است بسم‌الله اثبات کند.

برچسب‌ها حجت نظری باشگاه استقلال حجت نظري

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حجت نظری باشگاه استقلال حجت نظري حجت نظری باشگاه استقلال حجت نظري اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران