Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن بال ولزی کهکشانی‌ها امتحان کند.

خبرگزاری میزان - نشریه انگلیسی «دیلی‌استار» گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد که مذاکراتش با باشگاه بوروسیا دورتموند برسر جذب جیدون سانچو به خاطر اختلاف ۴۰ میلیون یورویی طرفین به بن‌بست خورده، اکنون نظر خود را معطوف به جذب گرث بیل از رئال مادرید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران این باشگاه انگلیسی در ماه‌های اخیر سعی در متقاعد کردن دورتموند به فروش جیدون سانچو کردند، اما این مذاکرات نتیجه‌ای نداد، چون باشگاه آلمانی باری واگذاری هافبک انگلیسی‌اش ۱۲۰ میلیون یورو می‌خواهد، اما منچستری‌ها حاضر نیستند بیش از ۸۰ میلیون یورو برای عملی شدن این انتقال بپردازند.

اخیراً سایت انگلیسی «فوتبال اینسایدر» خبر داده بود؛ باشگاه تاتنهام هم خود را آماده ارائه پیشنهادی قابل‌توجه به منظور بازگرداندن گرث بیل به جمع اسپرز می‌کند و ژوزه مورینیو از بازگشت بال ولزی کهکشانی‌ها به جمع سفیدپوشان لندنی استقبال می‌کند.

بیل ۳۱ ساله که به دلیل عدم علاقه زین‌الدین زیدان به او، مدت‌ها است که حضور ثابتی در ترکیب کهکشانی‌ها ندارد، تا ماه ژوئن ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد. این باشگاه اسپانیایی قصد دارد با فروش گرث بیل از شر پرداخت دستمزد ۶۰۰ هزار یورو در هفته به او خلاص شود.

ستاره پیشین تاتنهام فصل اخیر در هفتمین سال حضورش در رئال مادرید در مجموع ۲۰ بازی برای این تیم به میدان رفته و موفق شده ۳ گل به ثمر برساند و ۲ پاس گل برای همبازیانش بسازد.

بیل که در سال ۲۰۱۳ در ازای ۱۰۰ میلیون یورو از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، تاکنون در ۲۵۱ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۰۵ گل نیز به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: فولر: چلسی استفاده خوبی از شرایط کرونایی برای جذب هاورتس کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: منچستر یونایتد جیدون سانچو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستر یونایتد جیدون سانچو میلیون یورو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن خود را آماده پیوستن به رئال مادرید می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که چند ماه پیش به طور رسمی به اعلام باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رساند که تمایلی برای تمدید یک ساله قراردادش ندارد و در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد از PSG جدا خواهد شد، به نظر می‌رسد در حال فراهم‌سازی مقدمات حضورش در رئال مادرید است.

باشگاه رئال مادرید که پیش از این در تابستان‌‌های 2022 و 2023 به ترتیب با ارائه پیشنهادهایی به ارزش 200 میلیون یورو و 120 میلیون یورو تلاش‌های ناموفقی برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن داشته است، گفته می‌شود این بار برای رسیدن به توافق نهایی با امباپه فاصله چندانی ندارد.   

حالا رسانه اسپانیایی «ووزپوپولی» خبر می‌دهد که کیلیان امباپه می‌خواهد خانه مجلل سرخیو راموس در مادرید را خریداری کند و در این خصوص با هم‌تیمی‌ پیشین خود در ارتیاط مستقیم است. خانه مدافع پیشین رئال مادرید که ارزش آن 18 میلیون یورو تخمین زده شده، در منطقه مورالخا و در شمال شهر مادرید واقع شده است که به والدبباس (محل تمرین رئال مادرید) نزدیک است.

افشای دلیل واقعی جدایی راموس از رئال مادرید؛ عصبانی کردن پرس!

پیش از این فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داده بود که کیلیان امباپه 24 ساله در حال نهایی کردن جزئیات انتقالش به رئال مادرید در تابستان پیش رو است و  در این تیم اسپانیایی دستمزدی معادل دستمزد وینیسیوس جونیور و جود بلینگام دریافت خواهد کرد.

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه این فصل 43گل در 45 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده، این در حالی است که تاکنون در 305 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 255 گل و 108 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد