Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب ۹ جایزه و ۱۱ دیپلم افتخار از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش تسنیم، از میان 439 اثر ارسال شده از 7 کشور جهان به ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی «پرنیان خسروآبادی» عضو 12 ساله از کانون اسفراین در استان خراسان شمالی، «روشنا غلام‌زاده» 7 ساله از کانون بهبهان استان خوزستان و «محیا وجدانی» 11 ساله از کانون شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی جایزه اول این مسابقه را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «عسل نعیم» کودک 7 ساله از کانون اهواز استان خوزستان، «زهرا عسگری» 12 ساله از کانون مشکین‌شهر اردبیل، «ثمین حسین‌پور» 12 ساله از کانون ماکو در استان آذربایجان غربی و «کیارش صمیمی‌تبار» عضو 9 ساله مرکز شماره 3 کانون کرمانشاه موفق به دریافت جایزه دوم ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال 2020 شدند.

«فربد جعفری» 10 ساله از کرمانشاه و «وانیا شمسی» 9 ساله از رفسنجانِ استان کرمان نیز جایزه سوم این رویداد را از آن خود کردند.

بر همین اساس، «یسنا عمادی» و «مهراوه نجفی» هر دو 7 ساله از مرکز کانون شیرین‌سو در استان همدان، «آنیتا میراولاد» 10 ساله از مرکز 21 تهران، «آیدین بداق» 7 ساله از خرم‌آباد لرستان، «یگانه قایم‌مقامی» 13 ساله و «یکتا قائم‌مقامی» 11 ساله هر دو از مرکز سمیرم اصفهان، «امیرحسین حسن‌لو» عضو 7 ساله مرکز شماره یک زنجان، «سارینا سهیلی» 10 ساله از مرکز مجتمع کرمانشاه، «فاطمه تیمورپور» 10 ساله از تبریز استان آذربایجان شرقی و «محمد غفاری» 9 ساله از مرکز نمین و «مهدی نوعی» 10 ساله از مرکز رضی هر دو در استان اردبیل موفق به دریافت دیپلم افتخار از این مسابقه‌ی بین‌المللی شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 20 اثر در ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال 2020 شرکت کرد که تمامی این آثار جایزه یا دیپلم افتخار گرفتند.

همچنین فیلم کوتاهی از صحبت‌های اعضای منتخب به همراه آثارشان که از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون تهیه و تدوین شده بود در آیین پایانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی در سال 2020 به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی 2020 در کشور چین برگزار شد.

وداع با نقاشی که خالق نخستین قرآن مصور جهان بود+عکسقدیریان: در سینما از لحاظ منابع تصویری فقیریم و به راحتی بازی می‌خوریمدیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر(عج) عطر دفاع مقدس و حاج قاسم را گرفت+عکس«راه علاج تحریم» از نگاه رهبر انقلاب+اینفوگرافیک

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری نقاشی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری نقاشی ساله از کانون ساله از مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری