Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:24:35 GMT

دفاع ماندگار، ۴۰ کتاب به مناسب ۴۰ سالگی دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۳۷۱

دفاع ماندگار، ۴۰ کتاب به مناسب ۴۰ سالگی دفاع مقدس

۴۰ کتاب منتخب دفاع مقدس به‌مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس توسط انتشارات شهید کاظمی عرضه خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفاع‌مقدس ذخیره غنی‌‌ای است که نظام اسلامی را در ابعاد گوناگون تقویت و بیمه می‌کند. بنابراین آشنایی با ملاک‌ها و معیارهای آن برای حفظ و ادامه این مسیر، خصوصاً برای نسل‌های جدید ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین رکن این آگاهی، شناختن و شناساندن ارکان اساسی جنگ به مخاطبان است.

امام بزرگوار(ره) در تبیین جایگاه مهم شهدا فرمودند: همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دل‌سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

و امروز چه زیبا این سخن قدسی امام راحل ظهور یافته که رویش‌هایی از جنس شهدا و آزادگان پدید آورده که در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام، شهد جان خود را فدا می‌کنند.

همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، انتشارات شهید کاظمی ناشر پیشرو در چاپ و توزیع کتب دفاع مقدس و محور مقاومت، در راستای ترویج این فرهنگ غنی منتخبی از 40 کتاب دوران دفاع مقدس را به صورت ویژه در اختیار علاقه‌مندان و کتاب دوستان قرار می‌دهد.

باتوجه به شرایط بهداشتی و کرونایی و رفاه حال مخاطبان عرضه این 40 عنوان کتاب با تخفیف ویژه 20 درصدی و ارسال رایگان برای خریدهای بالاتر از 100 هزار تومان خواهد بود.

در این ایام خاص که چند و چون برگزاری یادواره‌های شهدا  به دلیل شیوع کرونا در ابهام است و مردم خلوت بیشتری را تجربه می‌کنند قطعاً طرح "دفاع ماندگار" می‌تواند مهمان خلوت این ایام مخاطبان عزیز و دوستاداران راه شهدا باشد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتب به صورت تکی و یا عمده می‌توانند به پایگاه اینترنتی نشر شهید کاظمی به نشانی https://nashreshahidkazemi.ir مراجعه و یا کلمه "دفاع ماندگار" را به سامانه پیامکی 3000141441 ارسال کنند.

تغییر شکل کتابداری زیر سایه ویروس کرونا10 کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در خراسان جنوبی رونمایی می‌شود«مناجات»های شنیدنی در بازار کتاب

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات دفاع مقدس کتاب و ادبیات دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، این نویسنده، اسطوره‌شناس، پژوهشگر و طنزپرداز زاده‌ ۱۶ فروردین ۱۳۴۰ در بم، بود که در سال‌های اخیر به تنهایی زندگی می‌کرد و بر اساس هفته‌نامه محلی بم روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیار خود درگذشت. او دانش‌آموخته علوم سیاسی دانشگاه تهران بود و از دهه شصت فعالیت روزنامه‌نگاری خود را در روزنامه اطلاعات آغاز کرد و از دهه هفتاد نیز به طور جدی‌تر وارد حوزه ادبیات داستانی و فرهنگ مردم شد.

تالیف ده‌ها عنوان کتاب با موضوعات داستانی و پژوهشی و صدها عنوان مقاله مطبوعاتی و پژوهشی حاصل یک عمر فعالیت‌های او بود. از رمان‌های معروف او می‌توان به «سوگ مغان»، «آذرستان»، «ظلمات»، «اندوهگرد»، «پریباد»، «داستان‌های غریب مردمان عادی»، «هزار و یک شب نو»، «خانه کوچک» و «عطای پهلوان» را در پرونده کاری خود دارد.

رمان «آذرستان» او در سال ۷۷ کتاب برگزیده سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برنده سی سال رمان طنز ایران شد.

کد خبر 849579 منبع: ایسنا برچسب‌ها ادبیات خبر مهم کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود