Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این روزنامه انگلیسی زبان روز سه‌شنبه در سرمقاله‌ای با عنوان «و اکنون بحرین» نوشت که دیگر مهلتی به مردم فلسطین داده نخواهد شد و راهکار تشکیل دو کشور که همیشه روی آن حساب بازمی کردند، دیگر امکان اجرایی شدن ندارد.

در این سرمقاله آمده است: هیچ کس بازخورد طرح سازش با رژیم صهیونیستی را نمی‌داند و یا اینکه چه اتفاقی قرار است رخ بدهد به ویژه اگر ترامپ چرخشی درباره سیاست هایش انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیلی تایمز خطاب به رژیم‌های عربی سازشگر با صهیونیست‌ها نوشت: هر کسی که دست به دست اسرائیل می‌دهد می‌تواند امیدوار باشد و خوب بخوابد. زیرا فکر می‌کند شهرک سازی‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی متوقف شده و توسعه طلبی دیگر انجام نخواهد شد اما همه دنیا واقعیت مربوط به توافق صلح برخی اعراب با رژیم نامشروع صهیونیستی را می‌داند.

در این سرمقاله آمده است: سازشگران از ورود به اردوگاه ترامپ راضی هستند و به نظر می‌رسد افراد دیگری نیز هستند که پیش از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا از توافق برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی سخن خواهند گفت.

رسانه‌های پاکستان با انعکاس خشم و اعتراض افکار عمومی این کشور به اخبار رسیده چند روز اخیر درباره خیانت برخی اعراب منطقه به آرمان‌های فلسطین، آن را نتیجه مناسبات پنهانی آنان با رژیم اشغالگر قدس می‌دانند که اکنون دامن بحرین را گرفته است تا تن به صلح با رژیم صهیونیستی دهد.

به تعبیر ناظران سیاسی در پاکستان، داستان عادی‌سازی روابط توسط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی چیزی جز کسب منافع انتخاباتی از سوی دونالد ترامپ نیست و تبعات آن به کام آمریکا و به ضرر منطقه به ویژه جهان اسلام خواهد بود.

نخست وزیر پاکستان به تازگی در واکنش به عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی پس از امارات، گفت: هرگونه به رسمیت شناختن اسرائیل با مخالفت شدید مردم فلسطین مواجه می‌شود و ما نیز نمی‌توانیم مغایر با آرمان‌های ملت مظلوم این کشور تصمیم بگیریم و به حمایت خود از حل عادلانه موضوع فلسطین ادامه خواهیم داد. 

برچسب‌ها بحرین پاکستان رژیم صهیونیستی امارات‌ متحده ‌عربی فلسطین پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین پاکستان رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی فلسطین بحرین پاکستان رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تجمع در گلزار شهدای گمنام بندرعباس، حمایت خود را از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این تجمع با محکومیت حرکت مذبوحانه رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و برخورد پلیس آمریکا و اروپا با دانشجویان معترض حامی فلسطینیان اظهار کرد: آنان که در ظاهر شعار حقوق بشر سر می‌دهند با حرکت‌های ضد انسانی و ضد بشری از ظلم و ستم حمایت می‌کنند در این وانفسا از هیچ ستم و زوری علیه دانشجویان حامی فلسطین نیز کوتاه نمی‌آیند و در عمل، خباثت و ضد بشر بودن رفتار و حرکات خود را به نمایش می‌گذارند.

محمدحسین رنجبر افزود: ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است. بیداری مظلومان جهان امان را از دولتمردان استکبار و حامیان آنان در منطقه گرفته و آنان را در آینده‌ای نزدیک مجبور به تسلیم خواهد کرد. امروز بیداری جهان اسلام به پشتوانه انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای موجب گسترده شدن و بیداری سایر ملل و ادیان نیز شده و نشان می‌دهد که وعده الهی در تحقق نابودی ظلم و ستم به‌زودی به وقوع خواهد پیوست.

نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته شد

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با محکومیت حرکت نابخردانه پلیس آمریکا و اروپا گفت: امروز مبارزه علیه ظلم و ستم به‌عنوان نقطه مشترک مظلومان جهان به اوج رسیده، نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته، موجب رسوایی آنان شده و نشان داده دیر یا زود، حق بر باطل پیروز است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد با تأکید بر اینکه، هیمنه پوشالی دشمن در عملیات «وعده صادق» به‌وضوح در هم شکست و نشان داد ایران اسلامی به پشتوانه مردم و مسلمانان جهان به قدرت فراگیر و بزرگ مبدل شده، اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» گوشه کوچکی از قدرت نظامی ایران اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم بود که در حرکت هماهنگ و اقتدارگرایانه دشمن را به پستی و زبونی کشاند و اثبات کرد امروز اتحاد مردم مظلوم جهان با ایران اسلامی می‌تواند به نابودی اسرائیل ختم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود و این وعده صادق خداوند بوده که توسط جوانان و غیورمردان مسلمان و سایر ادیان الهی در حال عملیاتی و اجرایی شدن است.

به گزارش آنا، این مراسم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه یافت و در پایان دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه، با قرائت بیانیه پایانی، با محکومیت حرکات ضد انسانی پلیس آمریکا و اروپا؛ حمایت قاطع خود را از دانشجویان این مناطق در حمایت از مردم مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند