Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج حسین کلانتری افزود: بیماری کرونا برای کشور و استان مشکلاتی ایجاد کرد و ملاقات‌های مردمی که روال خاص خود را داشت، دچار تغییر شد.
کلانتری تصریح کرد: روال به این سمت آمده که در کنار بازدیدهای شهرستانی، بازدید از طرح و پروژه‌ها، توجه به مشکلات و بررسی آن از طریق دفتر بازرسی لحاظ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری دیدار مردمی در فضای باز، گفت: دیدار مردمی در این راستا اجرایی و برخی از مراجعه کنندگان طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی و مشکل وثیقه را مطرح کردند.
وی افزود: مشکلات تسهیلات، سرمایه در گردش و تسهیلات تکمیلی از جمله مواردی بود که در این دیدارها پوشش داده شد.

استاندار با بیان اینکه در بخش‌های پروار بندی و کارگاه‌های اقتصادی نیز مراجعینی داشتیم، گفت: دستگاه‌های مسئول و بانک‌های عامل دعوت شده و پیرامون این مشکلات تصمیماتی اخذ شد.
کلانتری با بیان اینکه تا دو هفته آینده تعیین تکلیف با نگاه به رفع مشکلات واحدهای مراجعه کننده انجام می‌شود، تصریح کرد: بخشی از موارد نیز مشکلات شخصی بوده که با دستگاه هدف در راستای رفع این مشکلات رایزنی و پیشنهادات در بستر قانون اعلام شد.
وی اظهار داشت: همه حرف‌های مردم باید شنیده شود و آنچه که اساسی است، باید رفع مشکل شود و مغایرت‌های قانونی نیز با توجیه مناسب بررسی شود.

استاندار با تاکید بر فعال سازی واحدهای نیمه فعال و بهره برداری از واحدهای در دست ساخت، گفت: تحقق این مهم، تولید، اشتغال، درآمد و جهش تولید را رقم می‌زند.
وی از رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات نظام و در کنار آن مشکلات مردم و انتقال آن تقدیر کرد.

48

کد خبر 1432932

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟