Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه بجنورد بجنورد گفت: آموزش مقطع کارشناس ارشد و دکتری کاملا به صورت برخط خواهد بود؛ اما کلاس‌های کارشناسی برخط و برون خط برگزار خواهد شد.

احمد محقر، رئیس دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجو، در خصوص شرایط تحصیلی سال آینده گفت: آموزش مقطع کارشناس ارشد و دکتری کاملا به صورت برخط خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محقر ادامه داد: مقطع کارشناسی نیز به دو شکل برخط و برون خط برگزار می‌شود زیرا زیرساخت برگزاری تمام کلاس‌ها به صورت آنلاین را نداریم.

رئیس دانشگاه بجنورد بیان کرد: برای برگزاری کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت برخط باید در یک زمان هزار و ۵۰۰ دانشجو برخط باشند که این امر برایمان ممکن نیست لذا به ازای هر سه جلسه، یک جلسه برخط برگزار می‌شود.

وی درخصوص دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی افزود: دروس عملی ترم گذشته در شهریور ماه با اولویت دانشجویانی که دانش آموختگیشان به تاخیر می‌افتاد در حال برگزاری است.

محقر در انتها گفت: در ترم آتی نیز کلاس‌های آزمایشگاهی که برگزاری آن‌ها به صورت برخط امکان دارد، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بجنورد آموزش مجازی کرونا دانشگاه بجنورد صورت برخط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها