Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:36:40 GMT

توزیع یک هزار و 644 تن گوشت قرمز و مرع منجمد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۵۸۳

توزیع یک هزار و 644 تن گوشت قرمز و مرع منجمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، عبدالرضا تقی‌زاده مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته از سال گذشته بندر شهید رجایی به‌عنوان یکی از مبادی ورود نهاده‌های دامی در نظر گرفته شده است و تا کنون بیش ۳۰۰ هزار تن نهاده از طریق این بندر وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و تامین نهاده‌های مورد نیاز آنها از جمله ذرت، جو و کنجاله سویا اقدامات موثری صورت گرفته است و هم‌اکنون نیز واحدهای تولیدی و تشکل‌های این بخش برای دریافت ذرت، کنجاله سویا و جو از طریق سامانه بازارگاه نهاده مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند.

تقی‌زاده خاطرنشان ساخت: توزیع مرغ منجمد و گوشت منجمد نیز در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت این اقلام پروتئینی صورت می گیرد که درهمین راستا از ابتدای سال تاکنون 286 تن گوشت قرمز و 1358 تن مرغ منجمد توزیع گردیده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیچگونه نگرانی درخصوص تامین اقلام پروتئینی و نهاده‌های دامی در استان وجود ندارد.

تقی‌زاده همچنین اظهار داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در زمان کاهش قیمت ها، بخش عمده ذخایر گوشت مرغ منجمد این شرکت از مازاد تولید داخلی این محصول خریداری و تامین شده است.

به گفته وی، هر کیلوگرم کنجاله سویا به نرخ 2700تومان و جو و ذرت 1750 تومان در استان‌ها در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان به تولیدکنندگان محصولات پروتئینی اطمینان داد: بابت تامین نهاده‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی خود نگرانی نداشته باشند چراکه این نهاده‌ها از طریق مبادی ورودی وارد کشور و بین تمام استان‌های کشور توزیع می‌گردد.

گفتنی است، شرکت پشتیبانی امور دام به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی، مسؤولیت تامین و ذخیره‌سازی اقلام پروتئینی و نهاده‌های دامی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: گوشت قرمز استان هرمزگان هرمزگان ذرت جهاد کشاورزی هرمزگان پشتیبانی امور دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول