Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@22:00:32 GMT

دستگیری ضاربان مسلح محیط‌بان‌ فشم+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۶۳۵

دستگیری ضاربان مسلح محیط‌بان‌ فشم+ جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ضاربان مسلح محیط بان فشم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 6 ضارب مسلح محیط بان جنگل های فشم با تلاش ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد.
 
سردار "حمید هداوند" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی حمله مسلحانه تعدادی از شکارچیان غیر مجاز به یکی از محیط بانان جنگل های فشم که منجر به جراحت شدید این مامور فداکار شده بود، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی عاملان این ضرب و جرح در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با انجام تحقیقات میدانی مأموران پلیس دریافتند که ضاربان در روز حادثه به قصد شکار غیرمجاز و تفریحی به جنگل های فشم مراجعه کرده بودند که با مقاومت مأمور جنگلبانی روبه رو و بلافاصله با وی درگیر می شوند که در این درگیری مسلحانه، مأمور فداکار جنگل بانی به شدت مجروح و ضاربان نیز از محل متواری می شوند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی و با تلاش مأموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ هر 6 ضارب این درگیری و مخفیگاه آنان در حاشیه یکی از روستاهای فشم شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازداشت تمامی متهمان این پرونده اخذ شد.

سردار هداوند تصریح کرد: صبح روز بیست و سوم شهریور مأموران پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در سه عملیات جداگانه هر شش متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح شکاری لوله بلند به همراه فشنگ های مربوطه کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کردند، اضافه کرد: هر 6 عامل این ضرب و جرح برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ا

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله

سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

به گزارش تسنیم، میردوستی گفت: سه متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

 

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد. یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا