Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@22:45:42 GMT

استقلال- الوحده روی هوا!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۶۷۲

استقلال- الوحده روی هوا!

مدیر پیشین بین‌الملل استقلال گفت: اعضای تیم الوحده اگر دیشب هم به قطر رفته باشند باید ۲۴ ساعت در قرنطینه باشند و این یعنی نمی‌توانند در بازی امروز شرکت کنند. به‌همین دلیل قطعا محروم خواهند شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اعضای تیم فوتبال استقلال تا شب گذشته نمی‌دانستند که امروز قرار است با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند یا خیر! این هم ازجمله اتفاقاتی است که تنها در مسابقاتی که تحت نظر AFC برگزار می‌شود، ممکن است رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجیب اینکه با وجود اینکه نماینده امارات نه کسی را به نشست خبری فرستاد و نه به جلسه پزشکی اما خبری از اعلام رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی‌بر برگزار نشدن بازی نشد.

براساس قوانین AFC نمایندگان هر دو باشگاه باید در جلسه هماهنگی قبل از مسابقه حضور داشته باشند، اما نمایندگان باشگاه استقلال درحالی به این جلسه رفتند که خبری از نمایندگان الوحده نبود. سرمربی این تیم در کنفرانس خبری نیز حضور نیافت و جالب اینکه حتی مسئولان AFC و برگزاری مسابقه هم اطلاعی از حضور یا عدم حضور الوحده نداشتند. با توجه به نامشخص بودن برگزاری این مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا تا عصر دیروز، باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای اعتراضی به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تعیین‌تکلیف در این خصوص شد، چراکه همچنان اخباری درباره احتمال بازگشت این تیم به مسابقات به‌خاطر مباحث مالی، اسپانسر و احتمال محرومیت چندساله این تیم از حضور در این رقابت‌ها وجود داشت و به‌همین دلیل هم تا شب گذشته AFC حاضر نشده بود نام این تیم را از جدول مسابقات حذف کند.

نامجومطلق سرمربی استقلال در نشست خبری دیروز در این خصوص گفت:

«قطعا این ‌انگیزه در ما وجود دارد که در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم، ولی متاسفانه معلوم نیست اصلا ما بازی داریم یا نداریم. AFC باید تکلیف این موضوع را مشخص کند.»

وریا غفوری، کاپیتان استقلال هم در نشست خبری دیروز به این مساله اعتراض کرد و گفت:

«تنها ناراحتی ما این است که نمی‌دانیم برابر الوحده بازی می‌کنیم یا نه. به‌نظرم باید به‌صورت شفاف این موضوع اعلام شود که الوحده در لیگ قهرمانان شرکت می‌کند یا نه.»

حامد افضلی، مدیر پیشین بین‌الملل استقلال در این خصوص گفت:

«این نخستین تجربه ‌ای‌اف‌سی در شرایط فعلی است و نمی‌دانند باید چه کنند و به‌همین دلیل می‌خواهند تا آخرین لحظه منتظر بمانند. این را هم باید درنظر گرفت که اعضای تیم الوحده اگر دیشب هم به قطر رفته باشند باید ۲۴ ساعت در قرنطینه باشند و این یعنی نمی‌توانند در بازی امروز شرکت کنند. به‌همین دلیل قطعا محروم خواهند شد، ولی به این دلیل که نحوه برگزاری مسابقات تغییراتی داشته، احتمال دارد برایشان تخفیف قائل شوند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان همین دلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902573

دیگر خبرها

  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند