Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانه‌ای به هواداران این تیم اطمینان داد که جای هیچ نگرانی در پرونده برانکو نیست.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد درصورت بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه نیز جای نگرانی وجود ندارد و به محض واریز پول، پنجره باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین بیانیه خطاب به هواداران آمده است:

«صداقت» بهترین راه و سیاست برای داشتن ارتباط خوب و پایدار با هواداران است.

بدین روی صریح، شفاف و صادقانه به اطلاع هواداران فهیم پرسپولیس می‌رسانیم احتمال بسته شدن موقت پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه ظرف امروز و فردا وجود دارد، اما جای نگرانی نیست.

از یک طرف امیدواریم با همکاری بزرگوارانه آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس، چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم مهلتی ۲۰ روزه بگیریم. در غیر اینصورت هم به سرمربی دوست داشتنی و کروات حق می‌دهیم به دلیل بد عهدی‌های گذشته با درخواست باشگاه موافقت نکند و احتمالا پنجره نقل و انتقالات تیم به صورت موقت بسته شود. اگر چنین اتفاقی هم بیفتد باز باشگاه پرسپولیس سر وعده خود مانده و دستمزد آقای برانکو را در زمان تعیین شده ۲۰ روزه به حساب این مرد شریف واریز خواهد کرد.

از طرف دیگر به سمع و نظر طرفداران پرشور و شمار پرسپولیس می‌رسانیم بر اساس قانون جدید فیفا پنجره‌های نقل و انتقالاتی وقتی به دلایل مسائل مالی بسته شوند به محض پرداخت پول باز خواهند شد. طبق معمول برای حل این مسئله به همراهی و صبوری شما هواداران نیازمبرم داریم. همان طور که در زمان نقل و انتقالات با همراهی شما پرسپولیسی‌ها و تلاش شبانه روزی فعال‌ترین تیم لقب گرفتیم، از این بحران موقت نیز با کمک هواداران صبور و بی‌نظیر به سلامت عبور خواهیم کرد.

در پایان یک بار دیگر از همه شما هواداران و دوستداران پرسپولیس تشکر می‌کنیم و امیدواریم کنار و همراه یکدیگر از موفقیت‌های حاصله همچون ۴ سال گذشته لذت ببریم.

بیشتر بخوانید: پاسخ منفی برانکو به درخواست پرسپولیس

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس برانکو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس برانکو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!

باشگاه پرسپولیس از ۲ بازیکن اسبقش شکایت کرد!

به گزارش فارس، در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری