Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مسئولیت‌های بیشتری را برای پزشکان تیم‌ها در نظر گرفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: مسئولان پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مسئولیت‌های بیشتری را برای پزشکان تیم‌ها در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بسیار مورد تأکید است.

علیرضا حقیقت روز گذشته در جلسه پزشکی حضور داشت که در این دوره از رقابت‌ها با توجه به مسأله ویروس کوید ۱۹ علاوه بر جلسات هماهنگی مدیران، برای انجام هماهنگی‌ها و اجرای پروتکل‌های بهداشتی و پزشکی برگزار شد.

وی درباره جلسه روز دوشنبه خاطرنشان کرد: در این نشست، پزشکان هر چهار تیم حاضر در گروه سوم بازی‌ها حضور داشتند و در مورد مسائل مرتبط با دوپینگ و کرونا صحبت شد. چگونگی حضور بازیکنان در تست دوپینگ به شکلی که پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا رعایت شود. روش‌های پیگیری از بدو ورود تیم‌ها به ورزشگاه، از جمله در رختکن و پروتکل‌هایی که باید در جریان بازی، تمرینات و در هتل رعایت شود از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

همچنین باید به صورت روزانه فرم‌های مربوط به علائم حیاتی اعضای تیم‌ها، تهیه و ارسال شود که این علاوه بر فرم‌های مربوط به آسیب‌های پزشکی خواهد بود.

همه پزشکان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان نیز در یک گروه مجازی عضو شدند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و امکان تبادل نظر وجود داشته باشد.

حقیقت تصریح کرد: مسائل پزشکی به خاطر شرایط کرونا، بسیار مورد حساسیت و تأکید قرار گرفته است. در همین جلسه مطرح شد که به صورت مرتب با مسئولان هتل‌ها، در مورد مسائلی چون؛ غذایی که سرو می‌شود برای تغذیه مناسب بازیکنان، جلسه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: جدایی استوکس از تیم جدیدش با دلیلی عجیب!

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج

کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایسنا، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در آغاز صعود تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

تاج، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون در این جلسه گفت: در ابتدا می‌خواهم به هر دو تیم فینالیست رقابت های جام ملت های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم های قوی که داشتند تبریک می گویم. امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: جام ملت های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه‌دار خواهد بود.

تاج خاطرنشان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سمینارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است. اطمینان دارم به کمک فدراسیون های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقاء دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم.

در این جلسه پیرامون رقابت های جام ملت های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به  آماده سازی تیم ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال ۲۰۲۵ آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت های آسیا ۲۰۲۵ فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران