Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت تولید کننده تجهیزات برق و گاز Octopus Energy با خرید 4hundred، که تولیدکننده‌ی انرژی پاک است، وارد بازار آلمان شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، با خرید بیشترین سهام شرکت، در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۱۹، وارد بزرگ‌ترین بازار انرژی اروپا خواهد شد.

شرکت رقیب 4hundred که در سال 2017 تاسیس شد، ادعا می کند که اولین تامین کننده انرژی متمرکز در بازار آلمان است و می گوید که تلاش می کند تا یک مدل تجاری منصفانه و شفاف ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11000 مشتری و 26 کارمند این شرکت جذب تامین کننده انگلستان می شوند که در حال حاضر بر روی آوردن تجارت خود به بازارهای بین المللی و توسعه فناوری های هوشمند برای آینده متمرکز است.

گرگ جکسون ، مدیرعامل Octopus Energy می گوید: خرید 4hundred توسط Octopus Energy گام مهمی در ادامه‌ی مسیر جهانی‌سازی رویکردهای‌مان به انرژی است.

فن آوری ما کمک می کند تا انقلاب انرژی سبز مقرون به صرفه در انگلستان ایجاد شود و اکنون در استرالیا و آلمان با بسیاری از کشورهای دیگر همان کار را انجام خواهیم داد. Octopus Energy از زمان راه اندازی بیش از سه سال پیش به 1.5 میلیارد دلار (1.22 میلیارد پوند) درآمد رسیده است، مصمم است انرژی پاک را در سطح جهان هدایت کند و این گام مهم دیگری است.

برچسب هاEnergy Live News آلمان اروپا استرالیا انرژی امروز انگلستان بین الملل

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آلمان اروپا استرالیا انرژی امروز انگلستان بین الملل آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است

عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس در مورد واگذاری زمین و ارائه تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت: هدف کلی این است که ما برای تمام اقشار و بویژه اقشار آسیب پذیر  مسکن تهیه کنیم. در همین راستا قانون جهش تولید مسکن  را مصوب و ‌در آن تاکید شد که دولت زمین و تسهیلات لازم را در اختیار مردم قرار دهد که خودشان مسکن بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین مسکن برای اقشار مختلف با تکیه بر عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح اظهار کرد:  عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح نیز از مهم ترین ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است. به هر حال تامین مسکن برای اقشار مختلف هدف ماست و باید آن را انجام دهیم و فرآیندش نیز در انجام شدن است.

ایری در ادامه بیان کرد: با توجه به ساختار اقتصادی کشور مشکلاتی برای تهیه مسکن اقشار آسیب پذیر وجود دارد که باید حل شود. لازمه رسیدن به یک میلیون واحد مسکن  این است که همه دستگاه ها کمک کنند و بدون مشارکت مردم نیر شدنی نیست و نقطه قوت یک میلیون واحد که می خواستیم بسازیم در مشارکت مردم است. چون به مردم زمین و تسهیلات می دهیم که خودشان بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: قانون جهش تولید مسکن در حال اجرایی شدن است ولی به نقطه ای رسیده است که نمی توانست بدون مشارکت مردم انجام شود و ما نیازمند مشارکت مردم هستیم. ما با مشکل کمبود مسکن مواجه هستیم و شاهد جهش تولید مسکن نخواهیم بود جز اینکه مشارکت مردم را داشته باشیم. باید با تکیه بر عرضه زمین توسط دولت و پرداخت به موقع و مناسب تسهیلات ساخت مسکن، مسیر مشارکت مردم در ساخت مسکن باز خواهد شد. بنابراین راهکار اصلی رفع تقاضای مسکن مردم نیازمند تسهیل مشارکت مردم در ساخت مسکن با عرضه زمین و تسهیلات است.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده