Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@17:47:46 GMT

اندی ماری به رولان گاروس دعوت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۷۹۸

اندی ماری به رولان گاروس دعوت شد

تنیسور بریتانیایی می تواند در آخرین گرند اسلم سال رقابت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اندی ماری، قهرمان سه گرند اسلم و مرد شماره ۱۱۰ جهان برای رقابت در رولان گاروس دعوت شد. سازمان برگزاری این بازی ها اعلام کرد تنیسور اسکاتلندی مهمان سومین گرند اسلم سال خواهد بود. ورزشکار ۳۳ ساله که در اپن آمریکا ۲۰۱۲ و ویمبلدون ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ قهرمان شد یکی از هشت تنیسور مرد بود که بدون در نظر گرفتن رنکینگ شانس حضور در این رقابت ها را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوژنی بوشارد بانوی شماره ۱۶۸ جهان هم به رولان گاروس دعوت شد.  

آسیب دیدگی های پیاپی ماری موجب شد نتواند از سال ۲۰۱۷ در رولان گاروس رقابت کند. در اوایل سپتامبر تنیسور بریتانیایی توانست پس از دو سال در یک گرند اسلم پیروز شود. او در دور اول با یک بازگشت یوشیهیتو نیشی‌اوکا را شکست داد. با این حال در دور دوم مغلوب فلیکس الیاسیم شد و از اپن آمریکا کنار رفت. 

بوشارد که چهار سال از رقابت های تنیس دور بود در تورنمت استامبول فینالیست شد. او پیش از این سابقه حضور در نیمه نهایی رولان گاروس ۲۰۱۴ را داشته است. همچنین در آن سال توانست به نیمه نهایی اپن استرالیا صعود کند و فینالیست ویمبلدون شود. 

مسئولان برگزاری رولان گاروس همچنین از پیرونکووا دعوت کردند که در اپن آمریکا ۲۰۲۰ تا یک چهارم نهایی صعود کرد. او به خاطر مادر شدن سه سال از میادین دور بود. 

رولان گاروس از بیست و هفتم سپتامبر (۶ مهر) شروع می شود و دیدار نهایی یازدهم اکتبر (۲۰ مهر) برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رولان گاروس اندی ماری رولان گاروس گرند اسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد

سرمربی تیم ملی کشورمان با وجود دعوت AFC راهی مالزی نشد.

به گزارش فارس، سمینار 3 روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مدیران و مربیان برتر قاره از امروز در کوالالامپور مالزی، مقر AFC آغاز شد که مجید جلالی، مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال کشورمان هم در آن حاضر شده است.

در شرایطی که سایت فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود امیر قلعه‌نویی هم قرار است با دعوت AFC در این سمینار شرکت کند، اما او به دلیل برخی مسائل کاری قید این سفر را زد.

قلعه‌نویی و دستیارانش این روزها در ساختمان پک مشغول ارزیابی بازی‌های لیگ برتر و بازیکنان لژیونر جهت برنامه‌ریزی برای اردوی آتی تیم ملی هستند که قرار است از 12 خرداد برای برگزاری دیدارهای پایانی دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ کنگ و ازبکستان برگزار شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • اظهارات سینر درباره زمان بازگشت به مسابقات
  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی