Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-09@02:21:56 GMT

مربی ایرانی - آلمانی گزینه اصلی سرمربیگری استقلال +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۸۲۱

مربی ایرانی - آلمانی گزینه اصلی سرمربیگری استقلال +عکس

خبرگزاری مهر: با شرایطی که آندره استراماچونی برای بازگشت به استقلال پیش کشیده بود، موانع بزرگی پیش روی مسئولان این باشگاه برای جذب مجدد وی بوجود آمد. هرچند پیش از آن هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مخالفت خود را با بازگشت استراماچونی در پی قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی اعلام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال فصل گذشته را با استراماچونی آغاز کرد و در ادامه نیمکت آبی ها به فرهاد مجیدی رسید. مجیدی با این تیم نایب قهرمان لیگ شد ولی در فینال جام حذفی مقابل تراکتور شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. درست در روزهای بعد از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، اختلاف مدیرعامل استقلال و مجیدی علنی شد تا رسما پرونده ادامه کار مجیدی در این باشگاه بسته شود.

با جدایی مجیدی و منتفی شدن بازگشت استراماچونی، مسئولان این باشگاه سراغ گزینه بعدی خود رفتند. این برنامه که قبلا هم درباره آن خبرهایی منتشر شده بود، مشتمل بر سرمربیگری الکساندر نوری مربی دو رگه ایرانی - آلمانی است و مذاکره با این مربی جدی تر از قبل دنبال می شود.

نوری بارها از علاقه خود برای حضور در ایران و کار در کشورمان صحبت کرده بود. وی سابقه کار به عنوان سرمربی تیم های هرتابرلین و وردربرمن آلمان را هم در کارنامه دارد و مدتی هم دستیار «کلینزمان» در تیم هرتابرلین بود.

کادر فنی الکساندر نوری برای استقلال هم از نفراتی تشکیل شده است که قبلا سابقه بازی در این تیم را داشته اند از جمله آرش برهانی و فریدون زندی. زندی دوره های مربیگری خود را در آلمان پشت سر گذاشته و در صورت توافق نهایی، نوری را روی نیمکت تیم سابق خود همراهی می کند.

گفته می شود برای پست سرپرستی هم یکی از بازیکنان سابق استقلال که در سالهای اخیر از فوتبال خداحافظی کرده، مدنظر قرار دارد. با این حساب و در صورتی که مذاکره استقلال با نوری به نتیجه نهایی برسد، باید شاهد تحولات گسترده ای روی نیمکت آبی ها باشیم؛ نیمکتی که باوجود قانون منع به کارگیری مربیان خارجی رنگ و بوی ایرانی - آلمانی خواهد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: استقلال استراماچونی الکساندر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال روز گذشته در ثانیه‌های پایانی دیدار با ذوب‌آهن اصفهان گل برتری را وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد. گل دوم استقلالی‌ها اما برای یکی از اعضای خانواده مربی‌ آبی‌ها با دشواری همراه بود.

به نقل از ورزش سه بعد از گل گوستاوو بلانکو به ذوب‌آهن پسر محمد نوازی مربی استقلال و دستیار جواد نکونام که در ورزشگاه آزادی حاضر بود، هنگام شادی کردن با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

پسر محمد نوازی در این شادی گل از ناحیه کتف مصدوم شد و کتف او در رفت؛ پزشکان استقلال بعد از بازی کتف دررفته پسر نوازی را جا انداختند و بانداژ کردند تا او به شرایط بهتری از نظر جسمانی برسد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904002

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: اینترنت به سرعت نور می‌رسد / امیدوارم تا پایان سال، چند برند جدید موبایل ایرانی داشته باشیم
  • مربی استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • کتف دررفته، حاصل شادی گل دوم استقلال!
  • شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!
  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!