Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:24:03 GMT

طرح ملی سه شنبه های تکریم شهدا در ایلام برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۶۸۷۵

طرح ملی سه شنبه های تکریم شهدا در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر سه شنبه در این برنامه اظهار کرد: حضور در جمع خانواده شهدا مایه افتخار و درس است.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار یادآور شد: زیبایی‌های دنیا جذاب و فریبنده است، وقتی ارتباط با خانواده‌های معظم شهدا برقرار باشد، انسان متوجه می‌شود که دنیا ارزشی ندارد و بالاترین ارزش‌ها، ارزش‌های معنوی و قرار گرفتن در مسیر الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای رسیدن به سعادت واقعی باید در مسیر و راه شهدا قرار گرفت و این راه را تداوم داد، ابراز کرد: خانواه های شهدا حق بزرگی بر عهده همه ما دارند و باید این خانواده‌ها را احترام و تکریم و مشکلات آنها را مرتفع کرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه خدا را سپاسگزاریم که توفیق خدمت و حضور در میان خانواده‌های شهدا را داریم، تصریح کرد: پدر و مادران شهدا یکی از نعمت‌های بزرگ الهی برای جامعه اسلام هستند که باید تا فرصت هست و این عزیزان در قید حیات هستند، از صبر و نور معنوی این عزیزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده کرد.

کد خبر 5024867

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام یادواره شهدا ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس شهرکرد آمار کرونا بوشهر گرگان توهین به پیامبر انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 شیوع کرونا کرمانشاه هفته دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید

حجت الااسلام فتحی نیا، امام جمعه گتوند گفت: اگر آرامش، لذت و خوشحالی حقیقی را بخواهیم باید مسیری را برویم که شهدا رفتند، برگزاری یادواره شهدا نیاز ماست و ما نیاز داریم به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا 

سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ابرقدرت‌های دنیا به خاک ما حمله کردند، و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف خواهیم کرد و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط، ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب بماند.

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند شامگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت گتوند برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی