Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین رضوی گفت: صحیفه سجادیه مجموعه کاملی از مسائل و امور فردی و اجتماعی ما انسان‌ها است که در فرازهایی از آن به خوبی به تبیین جایگاه امامت پرداخته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «شمشاد حسین رضوی» امروز (سه‌شنبه ۲۵ شهریور) از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استان چهارمحال و بختیاری در دومین نشست علمی تخصصی با رویکرد صحیفه سجادیه از سری برنامه‌های دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) اظهار داشت: امام سجاد (ع) با روش دعا برای تربیت انسان ها به همه موارد اشاره کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت و مدیر مسجد توحید بلژیک ادامه داد: در اول، وسط و پایان دعاها بر پیامبر گرامی اسلام صلوات فرستاده‌اند چرا که تلاش کردند از این طریق مردم را به شخصیت پیامبر (ص) آگاه سازند.

 

حجت الاسلام حسین رضوی تصریح کرد: خداوند بر پیامبرش صلوات را واجب کرده است و هرکس بر پیامبر و آل پیامبر صلوات نفرستد دستور خدا را ترک کرده است.

 

امام جماعت و مدیر مسجد توحید بلژیک به مسئله امامت در فرازهایی از صحیفه سجادیه اشاره کرد و گفت: امام سجاد (ع) در خصوص اینکه مقام امامت چگونه است و باید چگونه از امام پیروی کرد به مواردی اشاره کرده است.

 

حجت الاسلام حسین رضوی، تقویت ارتباط انسان با خودش را از دیگر فرازهای مهم صحیفه سجادیه برشمرد و افزود: ارتباط انسان با خود بسیار مهم است چراکه زمینه ای برای عرفان الهی و ارتباط با خدا است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع کانون های فرهنگی هنری مساجد صحیفه سجادیه صحیفه سجادیه حجت الاسلام حسین رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فردو از افتخارات استان قم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو اظهار کرد: روستای فردو به رغم وجود شهدای والامقام از افتخارات استان قم می‌باشد.

معاون معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به تبیین فرهنگ شهادت به زبان هنر تاکید داشته‌اند.

وی ابراز کرد: دشمن راهبرد ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی را پیش گرفته است، فلذا تبیین مفاهیم شهادت و ایثار برای جوانان ارجح می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و وی بر این امر اهتمام جدی دارد.

کد خبر 6088764

دیگر خبرها

  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است